Lol dat is Kamiya man. Die trolled alleen maar op Twitter. Btw dit ziet er awesome uit. Vooral de voice acting is super gedaan.
Ja ik las het later op Dualshockers.com. Kutzooi...ah well. E3 dan maar. Firewatch ziet er zeker leuk uit. Hopelijk komt het uiteindelijk ook naar console.
CyberConnect2 recruiting staff for “new challenge”; "open world", "RPG", "UE4", more Naruto open world RPG perhaps?
Ik ga me een beetje verdiepen in dat Elite Dangerous. Als de space combat vet is, ben ik van de partij. Moet niet teveel strategische en simulatie dingen bij komen, want dat hoeft voor mij niet. Ook nieuwe game voor Xbox One en PC is een action, shooter, MOBA, RPG game genaamd Gigantic:
Elite Dangerous moet zich eerst flink doorontwikkelen voordat het wat interessant wordt. Het spel voelt nu behoorlijk incompleet aan. Zo speelt het nu ongeveer: Let niet op het kleurenpalet, die heb ik zelf aangepast.
Yep. Ben hier ook best benieuwd naar. Heh...daar gaat mijn hoop dat dit een beetje zoals Colony Wars zou zijn. Man dat was een vette space combat game.
Rockband 4 komt er ook aan... en ''alle'' oude dlc is compatible! Dat is toch wel iets waardoor ik daar wel veel interesse in heb.
Dude op NeoGAF (GAF zegt dat hij aan Crackdown werkt) zegt dit: Originally Posted by Kampfheld This is the last comment I will make in a Rare thread prior to E3: 1) if there ever was a chance old-school Rare fans will be satisfied with current Rare-work, this time is this year. 2) that rumor has two legit and one wrong points, which leads me to the impression he just guessed. I don't know for sure tho. Things can change pretty fast in this industry so I can't make a final comment on this one. Classic Rare IPs will return. Yes, more than just Killer Instinct. 4) If you guys aren't somewhat satisfied after E3 .... Kill me with fire. Tja....doe ermee wat je wil
Previews van de demo http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1006075 Exploring and hunting: Combat:
Ik ben wel te spreken over de combat. Je hoeft tenminste geen debiele combo's te maken zoals in hack and slash spellen. Gewoon een knop inhouden voor aanvallen en een knop inhouden voor verdedigen. En daarbinnen kan je door middel van goede timing leuke dingen doen zoals sterkere aanvallen of ontwijken. Mijn interesse in de game is wel gestegen.
Ja man, de combat lijkt mij ook echt heel gaaf. Eindelijk gaat FF naar realtime combat. Ik heb echt niets met turn-based.