[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Het is helaas niet meer zoals het geweest is inderdaad. Ik moet het binnenkort ook maar eens allemaal teruglezen, is toch leuker als je weet wat er allemaal is gebeurt.q

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan je inderdaad wel zeggen, terwijl het nu echt een mooie website is. Maar goed, op YouTube heb ik goede montages gezien. Alsof je naar een spannende film zit te kijken. Dit weekend ga ik ook 3,5 uur zitten voor Peace Walker.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Mooi om te horen dat je ervan genoten hebt. Peace Walker is helemaal belangrijk voor MGS5, dus dan zul je alle connecties wel snappen.

Daarnaast kloppen de dingen in je spoiler wel een zo'n beetje, denk ik. Sowieso is MGS1,2 en 4 ook een aanrader om te kijken! Vooral omdat 4 echt de afsluiting is voor de hele serie. Of je moet natuurlijk de kans krijgen dat deel nog te kunnen spelen. :)

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Zou je een link kunnen plaatsen voor Peace Walker aub? Was er aan begonnen, maar door de ps4 nooit meer verder gegaan.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152

Ik heb deze gisteravond gekeken. Die gast heeft meerdere Metal Gear montages gemaakt. Heel goed en duidelijk om te volgen.

White Hawk vindt dit leuk.
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga maar even stoppen met al die Metal Gear info. Ik ben op de hoogte van het verhaal tot The Phantom Pain. Op YouTube zie ik verschillende theorieën dat Quiet eigenlijk Chico is, en dat Chico/Quiet de kleinzoon is van The End, vanwege de camouflage en de sniper. Best wel interessant allemaal, maar ik zie het allemaal wel met The Phantom Pain wat daadwerkelijk de waarheid is.

Ik ben sowieso wel nieuwsgierig naar de achtergrond van Quiet, omdat veel mensen zeuren over de manier waarop ze neergezet wordt. Maar Kojima zegt dat die mensen spijt krijgen van hun woorden als ze de achtergrond van Quiet leren kennen.

Edit: Maar Stefanie Joosten zegt dat die theorie niet waar is, dus dat soort onzin ga ik maar niet meer lezen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2015
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb effe nummertjes bij je vragen gezet, is wat makkelijker antwoorden;

(1) Klopt.
    (2) Yep. Een echte Patriot dus. En ook de reden dat Naked Snake (Big Boss) is gaan twijfelen over zijn trouw soldaat zijn, en uiteindelijk dus 'de slechterik' wordt en de tegenstander van Solid Snake.
    (:cool: Ocelot is ADAM. Ocelot is geen dubbel spion, maar een triple spion....wordt allemaal uitgelegd in MGS4.

iMark 007 vindt dit leuk.
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan er eigenlijk nog steeds niet over uit hóé goed Peace Walker wel niet was. Iedere andere developer zou een handheld game behandelen als een spin-off of een zijprojectje, maar niet Kojima! Ik heb de HD remake met veel plezier gespeeld en ik vond het verhaal erg intrigerend. MGS4 vond ik kwa verhaallijn vrij over-the-top en het ging allemaal net wat te ver. Peace Walker was meer lineair, minder all-over-the-place. Ik ben dan ook erg excited om verder te duiken in die Ground Zeroes en Peace Walker setting. Ook natuurlijk omdat we meer gaan zien van Ocelot!

In de hele verhaallijn heeft mij eigenlijk slechts 1 ding gestoord:
    Het allerlaatste wat gezegd wordt in MGS2.

Hall belt Snake op om te zeggen dat hij de data van GW over de Patriots ontcijferd heeft. "there's just one thing, all of them are dead for over 100 years"
    Que? Zelfs voor de mensen achter de Philosopher's Legacy kan dat niet kloppen.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    MGS4 was vrij over the top, maar was wel een geniale afsluiting van de MGS serie. _O_

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ground Zeroes main mission uitgespeeld, dat was nog wel korter dan ik dacht :+.
    Eigenlijk maar 2 missies, maar gelukkig unlock je daarna meteen een hoop andere missies.
    Het is eigenlijk wel echt een tech demo voor de echte MGSV, grafisch is het wel echt top.

Ik vind deel 1 en 3 nog steeds veruit het beste van de serie.

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zou wel tijd worden als ze eens een release date aankondigen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben de game eigenlijk helemaal vergeten en me interesse is ook wel een beetje weg eigenlijk. Zal wel in de drukke maanden uitkomen en denk niet dat ik hem dan ga halen.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Day 1. Zonder twijfel.

:cool:

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    In de drukke maanden waarin allemaal mindere games dan deze uitkomen? :cool:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor jou misschien persoonlijk.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Holy grail met Persona 5 dit. Daarna mag ik mijn PS4 verkopen.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd niet eens van stealth, maar ik als niet fan zijnde erken de mega potentie die dit spel heeft. Als de filmpjes niet bedriegen, dan gaat dit zeker bij de beste 3 games van 2015 komen. In ieder geval speel je al met het meest bad-ass gamepersonage dat er bestaat. Daar kan een Nathan Drake niet tegenop.

Daarnaast weet je al dat deze game technisch gezien prima in orde is. De game gaat bij Kojima pas de deur uit als die gepolijst is tot in de puntjes.

Daz en Jorrie vinden dit leuk.
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als Xbox One bezitter en nog geen PS4, hoop ik echt dat Kojima wat extra moeite heeft gedaan voor de Xbox One versie. Daarmee bedoel ik dat ze echt niet met een 720p resolutie mogen komen. Ground Zeroes was leuk en aardig, maar triest dat het gewoon een Xbox 360 resolutie had, al dan wel geupscaled, waardoor het nog te pruimen was. Maar aangezien PES 15 ook 720p is, op dezelfde engine draait.....moeten we het nog maar zien.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Game komt hier ook wel, GZ speelde erg goed en al hou ik ook niet van stealth, dit wordt ongetwijfeld een topper.

Deel Deze Pagina