Ik kan wel, gaan we het proberen met het groepje waar we laatst mee bezig waren om de flawless te doen. Dus dat betekend dat jij, ik en @Graveheart @Rampage @Ic3DFire meedoen. Maar weet niet of deze mannen kunnen. @Nightbringer wilde toen de tijd ook al meedoen. Weet niet of hij kan. Heren laat even weten wie allemaal kan!!!!!!! Dikke kus.
Als er vanavond genoeg mensen zijn (van bovenstaande groepje) ben ik eventueel wel bereid om mee te doen. Ik zit er iig niet op te wachten om dit met 'vreemden' te doen.
Mooi zo @Graveheart n @Ic3DFire!!!!! Dat is vier! Nu @Rampage nog en misschien @Nightbringer, @Graveheart app andere beide heren even! @nawa hoe laat wilde je beginnen. Zullen we anders starten om een uur of 7?
Had hij enig idee wanneer hij wist of hij wel of niet kan? Volgens mij wilde anders @Raafie of @bulletproof010 ook nog wel helpen!
Ik hou wel contact met @Rampage. Komt goed. Ben er zelf tegen 19:00 dan! Edit ; NB ook berichtje gedaan, nog geen reactie. Edit ; NB gaat niet mee.
Top @nawa en @Ic3DFire zijn jullie er dan ook? @bulletproof010 en @Raafie jullie zin om te helpen? Als ervaringsdeskundigen
Helaas haal ik 7 uur vanaaf niet.. Denk pas 20:00 weer thuis te zijn .. Sent from my iPad using Tapatalk
Waarom maken jullie geen Whatsapp groep aan? Lijkt mij velen malen makkelijker en sneller dan via de forums? Dat hebben wij wel namelijk. Je maakt snel een afspraak voor een raid, Nightfall of whatever.... ;-) @Graveheart @Maddmonkey @nawa @bulletproof010 @Rampage @Ic3DFire @Nightbringer
Eigenlijk was het bij de 2e poging al raak, maar Crota was glitchy. Bij de eerste swordbearer verdween het zwaard (Nawa zag hem verdwijnen), bij het laatste zwaard (en de laatste hit) stond Crota op, maakte een 180 graden draai en sloeg nawa dood zonder animatie.