Thanks. Zocht een vervanger voor Suarez en was er beetje mee aan het spelen omdat de rest mij goed bevalt. Heb gekozen voor 4-4-1-1 met Silva. Speelt heerlijk dat team. En kompany en boateng als cb is echt baas.
Hebben jullie ook zoveel last van communication errors op de transfermarkt. Moet steeds fut opnieuw opstarten door dat probleem.
Nee op de Xbox zelf niet. Maar EA heeft gewoon echt bagger servers dus er zal niet veel zijn wat je kan doen. Wellicht je game een keer opnieuw installeren.
Verwachten jullie trouwens dat normale Robben weer gaat zakken als die vanaf woensdag weer in packs zit?Op ps3 tikt die nu de 2miljoen aan
Denk dat het wel mee zal vallen. Maar zakken zal die wel iets doen. Maar het is lastig te schatten want heel de markt is leip. Als je lang genoeg zoekt of gaat bieden kun je het zoveel goedkoper krijgen. Laatst wou ik SIlva IF kopen. 490K was de laagste. 2 minuten later kwam er ineens 1 op voor 401K. Geen touw aan vast te knopen haha.
Ja ik weet het gister 2 Neymars gekocht voor 480 en verkocht voor 600 maak nu 1miljoen winst per week
Iemand al de Companion app geupdate? Kan hem niet updaten (nexus 6), maar ben benieuwd wat ze hebben gedaan.
Kut. Had de hoop dat ze de mogelijkheid zouden geven om te relisten. Dat zou al zoveel schelen. Trouwens echt bullshit dat EA geen app uitgeeft als je resolutie hoger is dan 1080p.
Zonde man. Kijk, het bieden begrijp ik. Daar ben ik ook heel blij mee, dit maakt het spelletje een stuk leuker. Maar relisten zie ik geen problemen mee.
Zal in de code wel allemaal aan elkaar hangen. Dus denk dat ze de keus hadden uren erin steken en delen laten werken. Of denken fakit we verdienen genoeg zet heel het boeltje maar dicht. Voor EA handige keus.
Ik had vanochtend Neymar opgehaald voor 380 verkocht voor 635.Ging 5min later Neymar UP voor 140weg maar was net te laat
Hyperinflatie komt er weer aan ja, 30 eurocent per 100k op illegale markt..... Verpest het spel eigenlijk, prijzen zijn alleen maar nog sterker gedaald simds webapp eruit ligt.
Prachtig hoe de XBOX de enige community blijft waarbij de cheaters nog geen manier hebben gevonden om het spel te verneuken. Op de PC hebben we al trainers om automatisch te winnen en op de PlayStation is er iets soortgelijks.
Se7ensins, EA fora en via-via. Trainers bestaan al sinds het begin van de eerste games zo'n beetje en zijn programma's waarmee je de game kan bewerken. Dus iedere keer een pot omzetten in een winst met 5-0 bijvoorbeeld om snel coins te genereren.