1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thanks. Zocht een vervanger voor Suarez en was er beetje mee aan het spelen omdat de rest mij goed bevalt. Heb gekozen voor 4-4-1-1 met Silva. Speelt heerlijk dat team. En kompany en boateng als cb is echt baas.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hebben jullie ook zoveel last van communication errors op de transfermarkt. Moet steeds fut opnieuw opstarten door dat probleem.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee op de Xbox zelf niet. Maar EA heeft gewoon echt bagger servers dus er zal niet veel zijn wat je kan doen. Wellicht je game een keer opnieuw installeren.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Verwachten jullie trouwens dat normale Robben weer gaat zakken als die vanaf woensdag weer in packs zit?Op ps3 tikt die nu de 2miljoen aan
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Denk dat het wel mee zal vallen. Maar zakken zal die wel iets doen. Maar het is lastig te schatten want heel de markt is leip. Als je lang genoeg zoekt of gaat bieden kun je het zoveel goedkoper krijgen. Laatst wou ik SIlva IF kopen. 490K was de laagste. 2 minuten later kwam er ineens 1 op voor 401K. Geen touw aan vast te knopen haha.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik weet het gister 2 Neymars gekocht voor 480 en verkocht voor 600 maak nu 1miljoen winst per week
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Iemand al de Companion app geupdate? Kan hem niet updaten (nexus 6), maar ben benieuwd wat ze hebben gedaan.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niks.
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kut. Had de hoop dat ze de mogelijkheid zouden geven om te relisten. Dat zou al zoveel schelen.

    Trouwens echt bullshit dat EA geen app uitgeeft als je resolutie hoger is dan 1080p.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee kunt nog altijd niet relisten. Volgensmij gaat dit ook gewoon niet meer online komen.
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Zonde man. Kijk, het bieden begrijp ik. Daar ben ik ook heel blij mee, dit maakt het spelletje een stuk leuker. Maar relisten zie ik geen problemen mee.
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zal in de code wel allemaal aan elkaar hangen. Dus denk dat ze de keus hadden uren erin steken en delen laten werken. Of denken fakit we verdienen genoeg zet heel het boeltje maar dicht. Voor EA handige keus.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    net een SIF Silva verkocht voor 623k gekocht voor 400 gister
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik had vanochtend Neymar opgehaald voor 380 verkocht voor 635.Ging 5min later Neymar UP voor 140weg maar was net te laat
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hyperinflatie komt er weer aan ja, 30 eurocent per 100k op illegale markt..... Verpest het spel eigenlijk, prijzen zijn alleen maar nog sterker gedaald simds webapp eruit ligt.
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Jwoeloe vindt dit leuk.
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prachtig hoe de XBOX de enige community blijft waarbij de cheaters nog geen manier hebben gevonden om het spel te verneuken. :lol: Op de PC hebben we al trainers om automatisch te winnen en op de PlayStation is er iets soortgelijks.
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Waar haal je dit allemaal vandaan? wat is zo'n trainer dan?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Se7ensins, EA fora en via-via. ;)

    Trainers bestaan al sinds het begin van de eerste games zo'n beetje en zijn programma's waarmee je de game kan bewerken. Dus iedere keer een pot omzetten in een winst met 5-0 bijvoorbeeld om snel coins te genereren. ;)
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94

Deel Deze Pagina