Oorspronkelijk zou het in maart uitkomen, maar het is nu uitgesteld naar de zomer. Nog geen specifieke datum verder.
PS4 IGC games in de US schijnen Oddworld en Vaillant Hearts te zijn, beide momenteel gratis in de US Store. PS3: Sherlock Holmes en Papo & Yo Vita: OlliOlli 2 en Counterspy Edit: gechecked op mijn US account en idd gratis
Word ook de EU lineup volgens mij.. Ik zeg top maand!! 4 games waarvan ik er 3 graag wil spelen. VH heb ik al gespeeld en dat was een geweldige game met prachtige muziek.
De deal die voor de vertraging heeft gezorgd is overigens Dishonored. Titel van deze game staat nog in de link van de PS Plus aankondiging op de Blog en aangezien deze game niet meer in de lijst voorkomt zal hier wel wat mee zijn misgegaan bij de onderhandelingen. Link: http://blog.eu.playstation.com/2015/03/03/playstation-plus-march-oddworld-dishonored-olliolli-2/
Heb je Vaillant Hearts al gespeeld dan? Dat is namelijk echt een super game hoor. Erg leuke gameplay, en echt een goed en ontroerend verhaal. Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar het is echt een aanrader hoor. Je kunt een slechtere game treffen met Plus. Zelf ben ik blij met Oddworld. Wilde die vorige maand bijna nog kopen, gelukkig niet gedaan. Vaillant Hearts had ik met kerst gekocht toen die in de aanbieding was.
Same here, Vaillant hearts had ik ook al met de kerst gekocht volgend mij half uur gespeeld, dit soort games zijn niet voor mij denk ik. Ik ben denk ik echt te verwend (verpest) met de "grote" games.
Papo & Yo schijnt ook wel leuke game te zijn en OlliOlli vond ik wel vermakelijk dus een gratis deeltje 2 is prima.
Ik zelf ben het meest geïnteresseerd in Sherlock. Jammer alleen dat het de PS3 game is en niet PS4. Iemand wat het heeft gespeeld? Is het het waard om voor die game de PS3 van de zolder af te slepen? Valiant Hearts heb ik en het is een ...'ok' game. Best leuk. Niet onaardig. Maar niet zo geniaal als ik vaak hoor. OlliOlli was ik op de Vita al razendsnel op uitgekeken dus ik had niet bepaald behoefte aan de 2e.
Ehm volgens mij is dit niet de eerste keer dat Mallakai zegt dat hij die kleine games niks vind toch? Daar ging het plaatje om.
Maar hij had het niet over kleine games, maar over de games in het algemeen. Indie games afkraken omdat ze indie zijn is irritant, maar deze keer kan ik niet veel zien wat er mis zou moeten zijn met die post.
Ik heb daar ook last van, sommige kleine games spreken me van tevoren enorm aan (Rogue legacy en Don't starve bijvoorbeeld) maar dan start ik ze op en krijg ik direct al de neiging om toch maar een AAA game te gaan doen.. In de praktijk speel ik ze gewoon echt niet
Roguelikes weet ik inmiddels van dat ik het niet eens meer moet proberen leuk te vinden Wat een ellendig genre is dat.