Hierbij biedt ik mijn New 3DS XL aan. Het apparaat is een week oud. Ik vind hem net iets te groot, en ik ben geen fan de shiny buitenkant en ga liever voor de kleinere New 3DS XL. Je krijgt er van mij ook een Zelda Statue bij van Majora's Mask, deze is nieuw en ongebruikt. Ik wil er minimaal € 160,00 voor hebben, de 3DS is uiteraard in perfecte staat, nog geen half uur op gespeeld. Je krijgt hem met bon en netjes met de doos.
Nee, gewoon uit Nederland. Met een wit doosje. Die Skull Kid is het volgens mij. Ik heb geen idee of het dezelfde is.
Als Rickk die statue kan overnemen, neem ik graag die 3DS over voor 135. Kom je in totaal aan je vraagprijs. Ik kan komen ophalen.
Hij reageert ook niet op Thunder. En dat terwijl hij denk ik wel dagelijks op de forum kijkt. Het is een oudgediende. En los daarvan weet je dat je een verkooptopic hebt geplaatst toch? Wellicht heeft ie de berichten gemist, maar met de nieuwe forum zie je toch meteen rechtsboven wat er gaande is? Tapatalk krijg je ook meteen een notificatie. En ik zie dat ie net een minuut geleden op het forum was... En nog steeds niet gereageerd... Dus tja.... Zou ik mijn bod ook intrekken... @Cyrax
Dit dus... Nee, geen PM gestuurd. Dat zou je mij dan misschien kwalijk kunnen nemen. Het is niet de eerste keer, vandaar dat ik hier in het topic reageer. Het lijkt me dat je graag je spullen wilt verkopen als je een verkooptopic hebt. @Cyrax heeft het geld waarschijnlijk niet echt nodig, prima, maar laat het even weten.
Het even laten weten is altijd wel zo netjes. Maar misschien is er een goede verklaring voor. Ik heb op dit moment ook te maken met iemand die eerst volop interesse toont in de producten en dan ineens niets meer laat horen en ik weet zeker dat de berichten gelezen zijn. Beetje jammer altijd dat gedrag van peeps soms.