Ging lekker helaas moeten @Dave Paparazzi, @nawa en ik nog even wachten op de achievement. Of zouden we hem niet krijgen :/
Je moet dan switch profile doen ofzo en dan weer jouw account selecteren. Dan krijg je hem direct binnen.
@Ic3DFire @Graveheart @nawa @Dave Paparazzi @Rampage @RVDV Flawless Raider achievement Hier de match statistieken https://www.bungie.net/en/Legend/PGCR/1/4611686018433460230/2305843009216634010/1961189004
Was even netflixen. Daarna destiny opgestart en hij popte zoals verwacht. Sent from my iPhone using Tapatalk
Is het mogelijk dat je de hele Crota raid alleen maar shards en energie krijgt, dit is mij gisteren namelijk overkomen en dat was een gigantische teleurstelling. Normaal krijg ik altijd wel iets, armor of een wapen. Zelfs bij Deathsinger en Crota alleen maar shards en energie.
Dan was gisteren een verspilling van m'n tijd 2x NightFall, een Legendary Rocketlauncher en een Legendary Sniper oftewel 4(?) Energie. 1x Crota NM 8 energie en 2 shards. Vanavond nog maar een keer normal en dan een keer hard zien uit te spelen, dat wil ook maar niet lukken met PUG's .
Vanaf welk level kan je joinen in Crota. Kan dat al vanaf level 28? En bij de Nightfall, kan je daar ook legendary gear krijgen voor andere klassen? Heb mn Titan net op lvl 24 gekregen dmv 1 exotic en 1 legendary, maar heb weinig zin om al die strikes te gaan doen. Hebben jullie suggesties om snel aan goede gear te komen?