[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En dit zijn dan pc beelden he, niet eens op ultra ook. Ik wil nu wel eens de console zien :)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    `I...need... i-i-i-t... n-o-o-o-o-w! :cool:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een klein beetje over wat nextgen mogelijk maakte

4. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ook dit kwam van PAX:

Het lijkt me trouwens niet de xbox one versie, aangezien die niet op 60fps loopt en het geuploade filmpje wel, lijkt me vreemd om een 30fps clip in 60fps te uploaden, kan volgens mij ook niet. Niet dat je het bij een youtube filmpje erg zou merken, misschien komt dit nog op gamersyde.com.
    Misschien beetje laat om over die FPS kwestie mijn mening te geven, maar persoonlijk vind ik het verschil tussen locked 30fps en locked 50 of 60 erg duidelijk te merken. Zo heb ik op mijn PC AC Blackflag en DAI tijdje rond de 30 locked gehad, maar in beide gevallen de settings getweaked om op 60 te komen. Al zijn regelmatige drops van 60 of 50 naar lager weer stuk minder fijn dan een locked fps van 30. Maar goed dat is mijn ervaring dan tov RPGs dan, want in race games vind ik het hebben van 60fps nog wat belangrijker)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker dat je het merkt idd. 60fps is gewoon veel fijner om te spelen. Maar zoals je zei bij racegames en shooters heeft het grotere impact dan een "langzame" rpg. Al zie ik die nog steeds graag op 60fps.

Btw

Laatst bewerkt: 7 mrt 2015
    Graveheart vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    NeoGAF lijkt er vrijwel zeker van dat dit Xbox One is, vanwege overduidelijke downgrades en een ''janky'' framerate. En dat het 30fps draait...en ze hebben het over deze video.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    30 fps is prima voor mij. Liver meer eye candy en 30fps, dan minder met 60. Ik vind 60 sowieso overrated voor singleplayer games to be honest ....

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor SP games is dat totaal niet nodig nee. Gewoon solid 30 fps is meer dan genoeg

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speelt alleen een stuk fijner en meer rustig. Zou het graag voor alle games zien in de toekomst.

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    918
    Zo, wat een gave Box! Zeker niet vrij verkrijgbaar?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Is er maar eentje van.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat alleen met de kracht vd consoles niet snel gebeuren. Een game als witcher al helemaal niet.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja MGS lukt het ook. Dus het is zeker mogelijk. Zal het persoonlijk niet erg vinden als ze wat inleveren op graphics en de frames naar 60 brengen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar dat doen de meeste devs vaak niet. Graphics verkopen beter dan framerate

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas wel ja.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik moet nog zien dat MGS op 60 fps draait. Ik denk dat die op release ook gewoon op 30 draait ...

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp wel een beetje waar NeoGAF het over heeft met downgrades. Als we gaan kijken naar alle beelden die tot nu toe zijn uitgebracht, zien we zeker wel een downgrade. Dat terwijl de CDPR zei dat dit niet ging gebeuren. Tenzij de Ultra settings op PC een ziek verschil gaan brengen, want nu draaien alle beelden op PC op High. Puur om aan mensen een beetje een idee te geven hoe de console versie eruit zal zien. Althans dat is de logica van NeoGAF. Nou als die laatste video representatief van X1/PS4 is....dan zal ik niet klagen.

Hier is het te zien iig.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=155069650&postcount=334

Laatst bewerkt: 8 mrt 2015
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor is al bevestigd door Kojima zelf. :)
    Daarnaast liep GZ ook al op 60fps en 1080p op de PS4 zonder enige framedrops. Tuurlijk kleinere speelwereld. Maar Met PP hebben ze nog meer ontwikkeltijd.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Toch moet ik het nog zien. Toegeven dat ik GZ niet heb gespeeld, maar van wat ik er van gezien heb was ik niet echt onder de indruk qua graphics. Al zegt iedereen dat het erg mooi is ...

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ik dacht even dat ik in het MGS topic was :+

Kan niet wachten op deze game, hopelijk draait mijn PC het een beetje 8)

Deel Deze Pagina