3x Nightfall 1x Legendary engram <> Fusion rifle - The Trolley Problem (wat een beest!) 1x Legendary engram <> LDR 5001 - Firefly en performance LDR 5001 <> Unflinching en nog iets.... Niet slecht ;-)
3 x NF, 10 coins, Legendary Handcannon en een HOTPF die ik al had. Oftewel, 1 x Exotic Shard, 2 x Energy en 10 Coins. Ach, kan zat slechter.
PSHHH, ik kreeg gisteren 2x de Truth, who needs Gjallarhorn?! *kruipt terug in zijn Gjallarhornloze hoekje*
En alle keren stond ik erbij Godverdomme! ;-) #forevergjallarhornless #Gjallarno #gjallarnot Vorige week ook al een Gjallar..... :-(
Is er ook wel. Op level 28 meegenomen worden naar Crota, waar je zelf geen damage kan doen. In een hoekje staan, proberen niet dood te gaan, en hopen dat de andere 5 genoeg dmg doen. Vervolgens op alle punten gear krijgen, en die levelen. Maar het meest gangbare is inderdaad strikes -> vanguard -> crota.
Ach die gjallarhorn is helemaal nie zo zeldzaam maar de red death daarintegen wel.. Ruil graag 2 horns voor een red death
Je moet ook geluk hebben met de Gear natuurlijk. Als level 28 kan je echter vrij weinig uitrichten. Focus jezelf daarom even op het kopen van Vanguard gear. Daarmee kan je naar 31. Dacht overigens dat jij al vaker een run met @Maddmonkey had meegedaan?
Ik heb al tal van runs meegedaan, maar ben net een nieuw karakter begonnen en heb geen gear om te switchen dus wat benieuwd naar jullie ervaringen wat betreft het levelen