Zit nu wat stukjes te kijken op YT. Sowieso dat ik hem nu heeeel snel weer ga kijken. Focus GEWOON NIET HEEN. Wat een slechte film, het wil van alles doen en zijn maar is helemaal niks. Moesten echt huilen toen we de bios uitgingen. HUILEN. 4 kan ook een 1 zijn idc.
Vanavond 1080p Exodus - Gods and Kings kijken. Klein stukje gezien en visueel is het dik in orde. Ondertiteling er ook bij. Benieuwd verder waar zo over geklaagd word allemaal.
Een web release? Nee dank je. Ik wacht wel.... Maar ben wel benieuwd of het alleen pracht en praal is.
Nou, kwaliteit beeld is gewoon dik in orde hoor. Rbarg, of hoe je zijn naam maar spelt, komt zelden met slechte releases. Hij is wel één van de toppers die het vroegst met een goede release komt. Ik zou die van hem eens opzoeken, prima te doen.
Webrip is fking goed. kan niet wachten op interstellar. En jezus Exodus duurt 2,5u...kan ook niet voorstellen dat ie zulke lage ratings krijgt.
Enigsinds kan ik het me wel voorstellen. Qua beelden is Ridley gewoon koning, maar zijn laatste paar films zijn onbegrepen, of zitten vol met stommiteiten. Ik denk dat Exodus een Blu-ray benchmark is, dus demo materiaal, maar dat de inhoud van de film tegenvalt. Bij de grote publiek waren onderstaande films toch wel een lichte teleurstelling... - Robin Hood - The Counselor (erg van genoten zelf) - Prometheus