1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lies. Zijn in eerste instantie gestegen. Nu weer naar oude prijs. En ik denk niet dat jij mag zeggen dat dit de game verpest als je het zelf doet....
     
  2. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan speel jij zeker xbox.... En waarom zou ik het niet mogen zeggen ook al is het de waarheid? Omdat ik het zelf ook doe? Heeft het een niet verband met het ander? Iedereen koopt coins dus als ik nog leuke spelers wil kopen zal ik het ook moeten doen. Ik heb in het begin 100 euro uitgegeven aan FIFA points. Had daardoor 1.8 mln. Nu kun je daar alleen nog maar net robben voor kopen. Toentertijd 3x robben...
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat noemen ze hypocriet. Ergens op zeuren maar er zelf wel aan mee doen. *Heel de markt gaat naar de klote door die coin sellers*, Achja ik koop 3mil en kan weer spelers halen...................... Just saying.
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Zwaar hypocriet inderdaad. Je bent zelf onderdeel van het probleem dus hou op met er over zeuren. Leer bijvoorbeeld handelen of slim te investeren.
     
    Pride vindt dit leuk.
  5. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt wel gelijk ik heb zelf ook NOG niks gekocht. Maar als je nagaat waarom zou je al die tijd steken in handelen ( ik heb er tenminste aardig wat uur in gestoken sinds ik fifa 15 heb ) als je ook gewoon een keer 20 euro er tegen aan kan gooien. Met 20 euro heb je dacht ik zo een 2.5 a 3 miljoen
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja sommige mensen vinden het handelen leuk. Hoort bij de game enz. En ik ben niet de persoon om hierover mee te praten aangezien het algemeen bekend is ( ook gewoon openlijk toegegeven ) dat ik ook coins heb gekocht.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, even een reminder: praten over coins is niet toegestaan. Dit is al meerdere keren aangegeven door de leiding. Zodra een admin of moderator dit topic betreedt en ziet dat coinhandel wederom besproken wordt, kan het topic definitief gesloten worden. En dat willen we niet, toch? ;)
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Serieus? Praten ook al niet? Ik dacht alleen aanbieden en het kopen... Eigenlijk raar dat je niet over een van de grootste problemen van fut op dit moment mag praten.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo if Ribery ziet er nice uit maar die zal OOK wel heel duur gaan worden,als die onder.de 3miljoen komt dan koop ik hem wel,dan maar mijn sif Auba weg doen
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik las dat er 25k packs waren op de markt en besefte me dat ik nog 300k en zo'n 1 miljoen aan team op m'n account heb staan. Dus heb de 5 pakjes maar geopend, maar kreeg niets speciaals.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En twee andere nog slechtere :+
     
    Pride vindt dit leuk.
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Beetje hetzelfde als tegen kinderarbeid zijn en toch een dure telefoon/kleding/weetikveelwat kopen wat door kleine handjes is gemaakt. Ow wacht... Beetje de keuze om jezelf dood te zwemmen tegen de stroom in of mokkend mee te gaan.
     
    Kevacez en Robinxb360 vinden dit leuk.
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Zolang Ea geen harde stappen neemt tegen coinssellers en de website´s zal dit probleem blijven bestaan.

    Als er mensen zijn die coins kopen en zeuren dat spelers te duur zijn, En tegen andere zeggen dat je dat niet moet doen maar zelf wel doet. Tja dan ben je wel hypocriet... Spelletje eerlijk spelen tegenwoordig is al moeilijk.

    Mensen zwaar bannen die dat doen op ip adress wegwezen ermee.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    HAhahah inderdaad IF Ribéry moet ik hebben en het liefst in een pack :+:D
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja wie niet:p ( ik niet tho kan hem niet gebruiken haha ) Maar in een pack is alles qua IF goed.
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gelukkig ben jij geen administrator hier want je kunt duidelijk niet goed lezen... En EA neemt geen harde stappen, dat moge duidelijk zijn. Dit jaar is het extreem. :D
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Jij kunt duidelijk niet tegen je verlies dat is heel goed uit jouw bericht te halen. Jij behoort dus ook tot de fifa verziekers. Bijdehandje.
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Uhm, ik koop zelf ook geen coins hoor, vooral omdat ik een arme student bent, maar hij heeft gewoon gelijk. Fifa onderneemt dus geen 'harde stappen', anders was de markt niet zo verziekt. Coin handelaren hebben blijkbaar vrij spel en die bans voor mensen die coins kopen worden blijkbaar ook niet zo adequaat opgevolgd.

    En zoals ik al zei: het feit dat je het niet eens bent met een systeem heeft er niets mee te maken of je er wel of niet gebruik van maakt. Ik ben het er zelf niet mee eens dat taxis op zaterdagavond bijna vrij spel hebben en reteveel vragen voor een korte rit, maar hell ik ga op zaterdagavond met mijn zatte hoofd ook geen drie kwartier fietsen. En nee, als hij geen coins koopt zal er geen fuck veranderen op de markt. Dat klinkt een beetje als die gekke vegetariërs die willen dat ik stop met vlees eten omdat ik dierenleed in stand houdt.
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha ik speelde net tegen een youtuber, was moeilijk hard aan het schreeuwen hoe goed hij was etc, na de 4-0 niet veel meer gehoord :)
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb door handelen, enkel en alleen handelen, 225k aan coins opgebouwd. Wat kan je daar nu het beste mee doen? Heb naast de coins een BBVA team:

    Diego Alves
    Carvajal Ottamendi/up Varane Coentrao
    Kroos Isco/up Khedira
    Deulofeu Benzema (hunter) Jese

    Dit team uitbreiden met een dikke IF? Oftewel alles op 1 speler?
    Optie 2: een nieuw team bouwen van rond de 250k met mijn Aguero (van een free christmas pack) in de spits? Zo ja, wie moet ik daar dan bij kopen?
    Optie 3: doorhandelen en sparen voor spelers in de categorie Neymar, Robben, Ribery?
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Daarom win ik ook altijd...
     

Deel Deze Pagina