Schaam je Hybrid, dat kun je al doen zolang ik me kan herinneren . Als je daar tussen springt blijf je hangen, je kunt er ook gewoon weer uitkomen overigens.
Pffff kan ook niet alles weten. Maar even de gauntlets gehaald. Nooit gekocht omdat ze toch niet boeiend zijn. Maar ja voor de collectie. Ze zien er wel tof uit samen met de raid gear helm en Bittersteel. Ook weer even op ieder poppetje heavy ammo gekocht. Zodat ze weer allemaal boven de 100 zitten.
- Helm of Saint-14 - exotic titan helmet – 13 strange coins - Young Ahamkara's Spine - exotic hunter gauntlets – 13 strange coins - Skull of Dire Ahamkara - exotic warlock helmet– 13 strange coins - Ice Breaker - exotic sniper rifle – 17 strange coins - Exotic Shard voor 7 strange coins - Exotic body armor engram voor 23 mote of lights
Ja vorige week ja.... Verwacht hier gewoon elke vrijdag een mooie post over zijn vast mensen die dat gemist hadden. Ik zelf wist t uiteraard nog wel
Dit filmpje vind ik ook wel wat... zouden leuke features zijn. Gaat soms wel de COD kant op maar wat meer customizen mag best!
iel Edit: waar ben ik aan begonnen. Volledig nieuwe spelers door vog en nu crota aan het begeleiden. Wel bij crota, maar de weg er naartoe..