Zo'n vermoeden had ik al. Ook kan ik nog wel wat ervaring gebruiken op Normal voordat ik Hard ga proberen. Heeft iedereen Normal al gedaan?
Ervaring komt vanzelf. Op een gegeven moment kan je Normal Crota dromen... Zorg er wel voor dat de wapens die je meeneemt en gebruikt compleet geüpgraded zijn.
@NEO, bedankt voor de hulp bij de weekly! Helaas stopte Destiny bij mij en mijn broertje in de Nightfall Dus die doen we een andere keer wel weer, we hadden daar geen zin meer in. Nu bezig om broertje nummer twee te helpen met destiny (heeft hem sinds 2 weken, maar nog weinig speeltijd gehad).
Vanavond nog plannen voor een crota run? Ik heb een lvl 31 hunter + lvl 30 titan tot mijn beschikking. VoG lijkt me ook wel lachen, maar die heb ik nog nooit gedaan.
Ik ben bij: VOG Atheon op normal: heb ik nog 5 gasten nodig, solo wil niet echt lukken. Moet zo te zien wel kunnen of is gefixt waarschijnlijk: Mijn mic werkt niet, zal is even kijken waar het aan ligt. Ik wordt geteleport en ben ik dood, dus graag een paar die weten wat ze moeten doen. Op youtube even zitten kijken, maar blijft een vage shizzel. XBL: VapoChill Vandaag of morgen als het kan..