Ik krijg de game vandaag ook binnen. 23 jaar en stiekem nog altijd fan van DBZ en koop vaak alle games haha. Wel hoop ik dat deze game stuk beter is dan wat afgelopen tijd uitkwam.
Ik blijf het jammer vinden hoe in latere versies die awesome scene van Trunks vs Metal Freeza en King Cold is gecensord. Waar je Freeza stukjes in de lucht ziet zweven voor die geblast worden. En King Cold die zit te smeken voor zijn leven. Dragon Ball (+3 movies), Dragon Ball Z (+15 movies, +2 specials), Dragon Ball GT (+1 special). Dat is pretty much alle content die je kan kijken tot die nieuwe Z movie uit is.
Wel grappig dat de redelijk uncut versie vroeger gewoon om 5 uur 's middags op Yorin te zien was. Nu zou dat niet meer mogelijk zijn met de bekrompen visie van bepaalde mensen die daar over gaan.
Zoo dit is absurd en niet normaal gewoon.. Hoe vaak ik vandaag al een disconnect heb gehad in de single lobby is ontelbaar gewoon... Spel is totaal niet af...
Schijnbaar hadden ze het gefixed.... Eerst kwam ik alleen moeilijk in de servers, maar eenmaal geconnect dan was het goed. Nu kom ik er moeilijk in en smijt het spel me er steeds uit .
Van de week ging het bij mij juist goed, wel elke keer de matches pakken met beste verbinding. Nu geen Plus meer dus kan niet meer online hahah. @Marcelinho_NL Zover ik had gelezen was dat mogelijk als je een wens doet met alle zeven Dragonballs, maar not sure.
Ik ben vandaag 1x in de multi lobby geweest en kom er nu niet meer in dus zit eigenlijk alleen maar single lobby. Maar coop quest doet ie juist weer wel 100%
En wat ook zwaar zwaar irritant is is dat je lvl verhouding niet klopt met je huidige missie. Wie heeft verzonnen dat een lvl 15 moet winne van freeza in final form ???
En nog vager is ik kreeg na een online missie te zien dat ik super saiyan skill kon halen. Ben ik bij de skill shop nergens de beste skill te vinden ben lvl 23 ?
Als ie aangeeft dat je die skill hebt gekregen dan moet je tussen je skills kijken! SSJ kopen pas na Android saga had ik gelezen.
En hoe gebruik je die healing capsule want er staat x bij mij maar ken ramme op die knop tot ie verrot is maar gebeurt niks
Je kunt 4 slots binden, en elke slot 1x per match/quest gebruiken. Werkt alleen als je stil staat en niet als je aangevallen wordt!