PS3: Sherlock Holmes en Papo & Yo VITA: OlliOlli 2 en Counterspy ( alletwee Crossbuy PS4 ) In de US momenteel in Plus dus zal voor ons ook wel gelden
Ik probeer de indies altijd uit, maar op de een of andere manier kan het mij totaal niet boeien, helaas..
Inmiddels zijn de plus + games geüpdatet en je kan ze downloaden. Echter staat er ook een ongelooflijke fout op de officiële website van PSN store.
wat is er eigenlijk gebeurd met die 'we geven alleen games met een meta rating van > 80 weg bij PS+' regel? of geld dat alleen voor de games die ook een disc release hebben gehad?
Wat een verrassing weer , weer heerlijke indies. Waarom is het toch dat de ps3 wel van die "normale" spellen heeft om te downloaden en de ps4 het moet doen met in mijn ogen lelijke indies.? Had best Sherlock Holmes willen spelen op de ps4
De bibliotheek van de PS4 is toch te nieuw om die spellen al aan te kunnen bieden. Ik vermoed dat daar de komende maanden verandering in gaat komen. Overigens heb ik zelf liever een goede indie game dan bijvoorbeeld een matige game als Knack.