Mooi verwoord, maar ik ging de film dan ook niet kijken om de getrouwheid aan het originele bijbelverhaal, want daarin weet ik al dat film keihard faalt.
Ik bedoel ook niet mbt de bijbelverhaal, want dat kan me gestolen worden. Vind ik totaal niet belangrijk. Het gaat me meer om of je een connectie krijgt met de hoofdrolspelers, of de hoofdrolspelers ook een bepaalde connectie 'on screen' hebben om de film te dragen, over de mediocre script, de...... Nou ja, ga het eerst maar kijken..... ;-)
The Imitation Game Hoewel het jaar 2015 al ruim onderweg is, wil ik deze film toch echt aan de top van mijn lijstje van 2014 toevoegen. Wat een film! Ik zie mensen hier over het superhero topic praten, en ik had deze post daar denk ik inderdaad in kunnen plaatsen. Alan Turing blijft namelijk een enorme superheld. Deze film was dan ook een geweldig eerbetoon aan een van de grote minds van de vorige eeuw. De beelden (dankzij de algehele aankleding) zijn geweldig en de muziek past ook nog eens heerlijk in het plaatje. Benedict Cumberbatch speelt hier een geweldige rol, een rol die inderdaad een Oscar-nominatie waard is (of zelfs meer, maar ik heb The Theory Of Everything nog niet gekeken). Ik moest in een van de laatste scenes zelfs een traantje wegpinken vanwege het sentiment en de prachtige boodschap. Interstellar staat vanaf vandaag niet meer alleen op de eerste plaats van mijn 2014-lijstje, maar moet deze plek nu delen met deze geweldige film. Gaat dat zien! 9/10
Dus jij hebt de film ook gezien! @Willem : http://www.nu.nl/achterklap/4005206/harrison-ford-gewond-bij-vliegtuigongeluk.html Aangezien jij de grootste SW fan bent van XBW!
Voor zover ik weet wordt de hoofdrolspeler niet slimmer en dat soort dingen uit Limitless, enkel stapt hij in iemand anders z'n lichaam en krijgt hij later van die 'vessel' herinneringen. Niet echt te vergelijken met Limitless denk ik?
Kingsman gezien. Topfilm, goede actie, bizarre actie, leuke setting, en mijn hemel, die scene in die kerk krijgt wat mij betreft Best Scene award bij MTV. 8.5/10
Nee, dat weet ik, maar ze zijn de enige grote show die een award heeft voor best scene volgens mij, vandaar. En die scene kan ik wel blijven kijken. Klassieker word dat!
Wat is jullie meest favoriete film eigenlijk? Had ik het met iemand gisteren over. Welke film heb je al tig keer gezien en kan je nog steeds kijken. Als alle films worden vernietigd. Maar eentje kan je redden. Welke zal dat zijn. Ik kon persoonlijk niet beslissen haha.