Is wel pc gameplay wat ik zie en met de muis is en blijft het makkelijker mikken ( speel op pc en ps4 ) maar dat gezegd nog wel mooie footage
Nou het is me gelukt! Het is even wennen als je van COD komt maar heb het nu onder controle haha! Maar merk wel dat ik geen battlepacks hoef te kopen als er dingen inzitten waarvan ik de wapens geeneens heb haha
Voor elke eerste 100 kills met een wapen en voor service stars krijg je ook nog eens gouden battlepacks. Je wordt er later echt mee dood gegooid. Ik ben level 140 en heb nog zeker 500 ongebruikte XP boosts.
Waarom niet? Iedereen speelt toch vooral de vanilla maps en de nacht versie geeft zo te zien een totaal nieuwe ervaring. Zo lang deze maps maar wel gratis zijn, want anders zijn de servers binnen no-time uitgestorven.
Damn dat ziet er goed uit. Zavod Mag van mij wel een mappack worden hoor Golmud Railway ziet er ook wel tof uit.
Dat is zo'n fucktard die lekker met z'n airburst op die gang richting C staat te knallen. Lekker lame kills maken zonder direct line of sight. Al sta je een volle minuut voor zijn neus dan had hij het waarschijnlijk nog steeds niet door gehad. Lekkere streak verder! Blijf shotguns toch altijd baas vinden. Volgens mij gaan ze de shotgun physics ook aanpassen in de volgende grote patch.
Wat houdt het in als je de melding krijgt: 'The enemy targeted you'. Zag het nu ook in je filmpje voorbij komen en zelf ook wel eens gehad. Maar de enemy 'target' jou toch altijd?
High value target denk ik (Enemy target someone in your team as HVT)? Dan krijg je zo'n tracker op je neus waardoor iedereen op de hele map je kan zien. Ideaal is dat, dan komen ze naar jou toe in plaats van dat je helemaal naar hun toe moet lopen .