Meh, dat is eerder 'by design' dan dat het niet werkt naar behoren vanwege oppervlakte verschillen. In H3 van de MCC is het gewoon kapot. Geluiden van voor die je achter hoort. Geen volume verschillen. Dat is toch wel even wat anders als voetstappen die niet hoorbaar zijn. En ze kunnen zeker wel games maken daar, dit is gewoon gerusht. AC: Unity is ook niet wat het moet zijn maar het komt wel van dezelfde studio die ons het meesterwerk wat Assassins Creed 2 heet gegeven. Probleem is gewoon dat 343 niet eens een 'studio' op zichzelf is. Het is gewoon een business unit binnen Microsoft Game Studios. Raad eens wie in dit verhaal de deadlines bepalen? Men moest Xbox One's verkopen en Halo moest dat doen. Dus de MCC MOEST voor de kerst uitkomen, af of niet. Zo heeft Microsoft ons wel vaker producten verkocht en daarmee hebben ze zich ook vaak genoeg in hun eigen voet geschoten (Vista anyone?).
Halo 4 was toch technisch gezien gewoon prima? Het grote probleem met MCC is dat het door meerdere studio's is gemaakt en dat volledig misging en door de te krappe release date een catastrofe werd.
Was mij zelf niet opgevallen. Bedoel je nou online of singleplayer maps? Wat ik zelf erg vervelend blijf vinden is dat er gewoon geen normale fatsoenlijke audio options in de game zitten. Elke game die ik me maar kan bedenken heeft normale music en sound effects sliders...maar de Halo games....gewoon niet. Jazeker. Het hele joinen ging veeeel soepeler dan de MCC. In het begin was het effe wat stroef, maar na een update ging dit allemaal aardig ok.
De matchmaking van Halo 5 was dan ook niet uitbesteed aan een of andere derde rangs studio, dus dat mag ook wel.
Vandaag het eerste level van CE op Legendary uitgespeeld, wat een fantastische game! Echt kippenvel met die cutscenes, terwijl ze eigenlijk best lelijk zijn. Hoop dat het me lukt om alle campaigns uit te spelen op Legendary achter elkaar.
Oja...jij had nog nooit Halo gedaan Succes met the Library trouwens en Truth and Reconciliation vond ik ook vrij pittig om alleen te doen op legendary (staat me bij tenminste ).
Heb ze ook allemaal solo gedaan. Vond halo 2 het moeilijkst. Halo 4 het makkelijkst. Library vond ik tevens erg meevallen. Had ook meteen de par score gehaald. Gewoon de shotgun pakken en raggen
Damn,....mensen finishen de campaigns in solo dus ook op Legendary? En ik voelde me lichtelijk trots dat ik nu bijna alle campaigns uit heb op heroic, pffffff. haha. Ik heb Legendary geprobeerd in Halo 2, maar ik had er gewoon geen plezier in toen.
Van Halo 2 is bijna elk level vreselijk op Legendary... Volgens mij heb ik met Halo 1 de grootste moeite gehad met T and R en dan dat stuk dat je het schip in gaat, daar had je aardig wat van die irritante elites...
Halo 2 voelt op legendary soms heel cheap om 1 of andere reden. CE was op legendary perfect, als je dood ging deed je zelf wat fout
100% eens met bovenstaande reacties. Weet nog het moment dat ik het laatste level voltooide van H2. Praise the sun
Ik weet zeker dat er iemand was van de crew die 1 nog nooit gespeeld had dus ik ging er automatisch vanuit dat jij dat weer zou zijn Sowry... - Tapatalk.
Ben nu bijna bij de laatste twee levels van Halo 4 op heroic en ik vind het een prima moeilijkheidsgraad. Ook deze campaign blijf ik geweldig vinden. Vooral de stijl van de Forerunner gebouwen vind ik erg nice gedaan. Heel anders dan wat je in de vorige Halo's zag. Erg benieuwd wat 5 ons gaat brengen, ook qua vijanden en gewoon alles.
Ik hoop wel op meer Covenant, meer UNSC en als het even kan Flood. Ik vond het verhaal van Halo 4 zeker tof, maar dat werd vooral gedragen door MC en Cortana. Dus meer diversiteit in het verhaal kan geen kwaad. Het voelde soms zo kaal aan.