[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Meh, dat is eerder 'by design' dan dat het niet werkt naar behoren vanwege oppervlakte verschillen. In H3 van de MCC is het gewoon kapot. Geluiden van voor die je achter hoort. Geen volume verschillen. Dat is toch wel even wat anders als voetstappen die niet hoorbaar zijn.

En ze kunnen zeker wel games maken daar, dit is gewoon gerusht. AC: Unity is ook niet wat het moet zijn maar het komt wel van dezelfde studio die ons het meesterwerk wat Assassins Creed 2 heet gegeven.

Probleem is gewoon dat 343 niet eens een 'studio' op zichzelf is. Het is gewoon een business unit binnen Microsoft Game Studios. Raad eens wie in dit verhaal de deadlines bepalen?

Men moest Xbox One's verkopen en Halo moest dat doen. Dus de MCC MOEST voor de kerst uitkomen, af of niet. Zo heeft Microsoft ons wel vaker producten verkocht en daarmee hebben ze zich ook vaak genoeg in hun eigen voet geschoten (Vista anyone?).

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Halo 4 was toch technisch gezien gewoon prima? Het grote probleem met MCC is dat het door meerdere studio's is gemaakt en dat volledig misging en door de te krappe release date een catastrofe werd.

xboxlol vindt dit leuk.
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo 5 beta was verder ook prima toch?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was mij zelf niet opgevallen. Bedoel je nou online of singleplayer maps? Wat ik zelf erg vervelend blijf vinden is dat er gewoon geen normale fatsoenlijke audio options in de game zitten. Elke game die ik me maar kan bedenken heeft normale music en sound effects sliders...maar de Halo games....gewoon niet.

Jazeker. Het hele joinen ging veeeel soepeler dan de MCC. In het begin was het effe wat stroef, maar na een update ging dit allemaal aardig ok.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De matchmaking van Halo 5 was dan ook niet uitbesteed aan een of andere derde rangs studio, dus dat mag ook wel.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag het eerste level van CE op Legendary uitgespeeld, wat een fantastische game! Echt kippenvel met die cutscenes, terwijl ze eigenlijk best lelijk zijn.

Hoop dat het me lukt om alle campaigns uit te spelen op Legendary achter elkaar. :rolleyes:

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oja...jij had nog nooit Halo gedaan :eek: Succes met the Library trouwens en Truth and Reconciliation vond ik ook vrij pittig om alleen te doen op legendary (staat me bij tenminste :+).

8. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb ze ook allemaal solo gedaan. Vond halo 2 het moeilijkst. Halo 4 het makkelijkst. Library vond ik tevens erg meevallen. Had ook meteen de par score gehaald. Gewoon de shotgun pakken en raggen

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ugh, ik moet nog steeds beginnen!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn,....mensen finishen de campaigns in solo dus ook op Legendary? En ik voelde me lichtelijk trots dat ik nu bijna alle campaigns uit heb op heroic, pffffff. haha. Ik heb Legendary geprobeerd in Halo 2, maar ik had er gewoon geen plezier in toen.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Van Halo 2 is bijna elk level vreselijk op Legendary... Volgens mij heb ik met Halo 1 de grootste moeite gehad met T and R en dan dat stuk dat je het schip in gaat, daar had je aardig wat van die irritante elites...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Halo 2 voelt op legendary soms heel cheap om 1 of andere reden. CE was op legendary perfect, als je dood ging deed je zelf wat fout

13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    100% eens met bovenstaande reacties. Weet nog het moment dat ik het laatste level voltooide van H2. Praise the sun

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wtf lul je nou ik heb alle games gespeeld. :+ Maar deze collectie brings back memories!

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet zeker dat er iemand was van de crew die 1 nog nooit gespeeld had dus ik ging er automatisch vanuit dat jij dat weer zou zijn :+ Sowry...:'-(

- Tapatalk.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat was voor mij juist de reden deze game aan te schaffen. Frag fest, heerlijk. :+

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ja, op easy.....

MAD 1976 en Jorrie vinden dit leuk.
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha oké nou ik niet hoor. Sinds gisterenavond bij m'n vriendin nu kan ik niet Halo'en. :mad:

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu bijna bij de laatste twee levels van Halo 4 op heroic en ik vind het een prima moeilijkheidsgraad. Ook deze campaign blijf ik geweldig vinden. Vooral de stijl van de Forerunner gebouwen vind ik erg nice gedaan. Heel anders dan wat je in de vorige Halo's zag. Erg benieuwd wat 5 ons gaat brengen, ook qua vijanden en gewoon alles.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik hoop wel op meer Covenant, meer UNSC en als het even kan Flood. Ik vond het verhaal van Halo 4 zeker tof, maar dat werd vooral gedragen door MC en Cortana. Dus meer diversiteit in het verhaal kan geen kwaad. Het voelde soms zo kaal aan.

Deel Deze Pagina