Werd ik er toen niet ook op aangesproken? Wordt yellow niet belachelijk gemaakt als hij met een kutgrap aan komt zetten? Waarom wordt er nu dan opeens zo moeilijk gedaan worden?
Ja Jorrie, we proberen hier een hoog niveau te houden he! Als je door de benedengrens zakt met de kwaliteit van je grap wordt je er streng op aangesproken. Is het erg genoeg, dan krijg je een 72-uurs ban! Meneer monkey, Yellow interesseert me geen bal. En dat waar je voor jezelf op doelt zal wel die post zijn waar je een reactie gifje plaatste in reactie op een Mallakai post? Wist niet dat ik je daar zo diep had geraakt. Dat was niet 'aanspreken', dat was gewoon ingaan op wat dat gifje impliceerde. Zal mij verder wat interesseren of je een goede of slechte grap maakt, mijn god zeg Is dit de sfeer wat we tegenwoordig op XBW hebben? Gezellig!
In een fightgame heb je mannen en vrouwen. Nou ja, met Tekken heb je ook panda's, kangoeroes en vechtende boomstronken, maar over het algemeen heb je mannen en vrouwen. Daarnaast hoef je eigenlijk helemaal niet geconfronteerd te worden met de seksistische kant van het spel. Boob physics kunnen uit en je hebt gewoon normale outfits in de game. Je houdt niet van fighting games, punt. Heeft niks met de vrouwen in de game te maken. En je kunt ook gewoon een bad-ass als Ryu Hayabusa kiezen. Daarnaast is het een genre dat pas leuk is als je de basis van een game kent. Als je met DOA niet kan counteren, dan zal je de hele game niet leuk vinden. Games als Street Fighter en Mortal Kombar vind ik ook niet leuk, omdat ik de basis niet ken.
Aapje, ik vind het prima met je. Ik heb wel interessantere dingen te doen dan deze 'discussie' over werkelijk niks voort te zetten. Als je ooit nog eens problemen hebt met een grap (wtf ), dan stuur maar lekker een PM.
En lekkere kontjes...ze hebben allemaal van die platte pannekoeken.... Minder aandacht naar die dikke tieten (dat zit wel goed nu) en wat meer aandacht aan de billen aub!
Ik vond hem wel vermakelijk, maar aangezien jij Dark Souls niks vindt ( meen ik me te herinneren ) weet ik niet of jij er wat aan vindt. Het is een beetje een "Light"-versie van een Souls game, veel dingen zijn zeer herkenbaar uit de Souls games maar Lords is een stuk makkelijker.