Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat indie verhaal blijft altijd leuk, volgens mij is het geen indie omdat MS hem uitbrengt :eek:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat denken jullie hiervan?

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2477753,00.asp

Schijnt dus Dying Light al op 1080p/60fps te draaien en Nvidia beweert hetzelfde voor Batman AK en Witcher 3 en al die AAA games. Ding moet 200 dollar gaan kosten. Het is streaming gebaseerd, dat wel. Ben benieuwd of dit een plek gaat vinden.

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nog erger! :+

Nightbringer vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Mooi concept. Games krijgen zo eindelijk de hardware (centrale 'super computers') ter beschikking die ze verdienen en de consument kan relatief goedkoop instappen op het platform. (waarschijnlijk koop je ook geen games meer maar betaal je een abonnement)

Toch blijf ik nog altijd sceptisch bij een cloud/streaming service.. Hoe lang blijft de content beschikbaar? Hoe soepel draait de service bij een grote release als wereldwijd iedereen wil spelen?
    Plus, je bent volledig afhankelijk van internet, is dat even weg heb je gelijk niks meer!

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ">
    Games zijn nu nog steeds 60 euro toch ? haha en de games die goedkoper zijn heb je vaker al. Waarom hou je het niet bij je ps4, vita, wiiu?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    kut meldingen, nu kan ik dit topic niet verder negeren :+

Ik ga ervan uit dat tegen de tijd dat ik de xbox heb de games over het algemeen in prijs zijn gezakt. Natuurlijk niet de nieuwe releases, maar wel die wat al een tijdje uit zijn.

Ik houd het niet daarbij omdat de bone games heeft wat ik graag wil spelen.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Daarom tag ik je ook, en nu opnieuw haha xD nee hoor grapje.

Maar de games die nu in prijs zijn verlaagd, heb je die inmiddels niet al op ps4? :eek: dat is beetje probleem bij mij.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet eerlijk zijn dat ik nog niet prijzen heb zitten checken. :p En het gaat mij dan natuurlijk meer om de exclusives dan om de multiplatform games!

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach ik heb ook beide consoles en doe hetzelfde. Koop multiplats gewoon waar ik het op wil kopen, koop exclusives en kan op 2 systemen koopjes afwachten :) ik heb die investering er zo weer uit ondanks dat ik nooit zoveel op beide consoles kan spelenm

WinterBase vindt dit leuk.
  10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    True, ik hou het denk lekker bij eentje. Kan ik me collectie (goed) uitbreiden en groot maken. Zelfde geld voor 1 account, waarmee je dan meer trophy's/achievements behaald dan inplaats van alles verspreid. Heb nu PS4, maar vanwege de x360 neig ik af en toe wel is (sterk) om een xone te halen. Maarja de x360 is de xone niet.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou ook niet weten of ik nu twee consoles zou hebben of het dan bij eentje zou laten. Ben er nu alleen wel tevreden mee op deze manier :) beetje van twee walletjes eten zeg maar :p

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar gaan we weer....

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1008343

The face off is up and AF is higher on X1 than PS4...so the world is in trouble.

Instead, the main variable in graphical quality centres on how well the artwork is displayed at a distance and from steeper angles. The Xbox One and PC versions of DmC feature a high level of anisotropic filtering that keeps textures looking crisp and clear, whereas the PS4 game uses a simpler trilinear technique instead. This results in textures appearing blurry from a distance on the Sony platform, diminishing image quality significantly compared to both PC and Xbox One.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-dmc-definitive-edition-face-off

Voorbeelden op Eurogamer te vinden. Check vooral het eerste plaatje.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Bizar dat dat zo moeilijk is om aan te zetten.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Uncharted uitgesteld naar lente 2016. Als dit jaar niet het jaar van de One wordt weet ik het ook niet meer. Welke najaarsknaller heeft Sony nu?

One met Rise of the Tomb Raider, Halo 5 en Quantum Break...laatste zal nog wel uitgesteld worden.

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ach ja, Bloodborne, The Witcher, Batman, MGS 5.

Ik vermaak me wel tot okt. Maar goed, qua PS4 exclusives valt het best tegen.

Maar voor mij persoonlijk nog geen reden om een X1 te halen ofzo.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik heb t over najaarsexclusives he. Alles wat je opnoemt komt ook gewoon naar de One, behalve Bloodborne.
    Ben benieuwd met wat Sony nog komt, wachten op de E3 maar.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest hier wel om lachen. Sowieso lijken veel games naar de spring te verhuizen. Ach als het de games ten goede komt vind ik het prima.

Reckuuza vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Persona 5. Doei

MAD 1976, Dribble, Fiasco en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mja....

gaat dat serieus een big seller worden in ons landje en gewoon over het algemeen behalve uiteraard Japan? Doubt it.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Boeie. Vraag was exclusive. Bloodborne wordt ook geen big seller

Deel Deze Pagina