Pfff. Meneer de Director van God of War Ascension. (daarnaast heeft ie ook wat zitten aankutten bij Crytek, maar ik weet niet precies wat
Pff, al die knopjes zijn ook daar rechts van je cockpit te vinden in ED, alleen luie mensen gebruiken dan de shortcuts
Haha, er zijn al voice command programma's voor SC (en waarschijnlijk ED) dus dat zou erg goed kunnen
Als je Kinect of andere voice command methodes wilt gebruiken omdat een controller niet genoeg knoppies heeft dan wordt het vanzelf een main control method/verplicht. Dat zie ik niet zitten. Als je het *ook* kan gebruiken is het prima, maar niet ter vervanging van knoppen.
Co-op Free Flight is er! Net als de Gladius Teleportatie skills waardoor je opeens midden in paaltjes zit Steigerende Avengers De mogelijkheid van het stelen van andermans boten Weerzien met mijn oude boot. Ik mis je! Zitten is voor watjes, vliegen doe je staand en met het cockpitglas door je lichaam heen Hier is iemands landing niet helemaal goed gegaan Jorrie wat zichzelf verwart met chaff en aan de onderkant van het platform probeert te landen Om uiteindelijk aan de goede kant te komen, maar nog steeds verkeerdom En een gevecht met een boot verlies je altijd
Probeer Arena Commander GRATIS t/m 15 maart! https://robertsspaceindustries.com/promotions/paxeast-2015 Gebruik deze code: PAXEASTFREEFLY2K15
Nee? Niemand wat gebruik maakt van dat aanbod? Misschien helpen de 2 Imagine trailers En de originele fan made versie Dit is dan het deel wat je gratis mag spelen: En deze boot krijgen jullie om mee te spelen Ok dan niet, ik stop wel met zeuren. 4 posts op een rij van mezelf, zelfs ik heb grenzen.