1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Winterfell zou nu toch van Sansa zijn?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moeten we nou eigenlijk nog op spoilers letten voor de mensen die niet zo ver zijn? ... Blijft een discussie volgens mij. :+

    In theorie wel, of van haar broertjes, dat weet ik niet. Maar de Boltons zitten nu in Winterfell hè. Daar kom je niet meer zomaar binnen.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Officieel is Sansa de enigste levende Stark, dus Winterfell is inderdaad van haar. Maar het blijft nog steeds vreemd wat zij en Baelish doen in Winterfell in een door Boltons gecontroleerd Noorden. Nog maar een maandje wachten op het antwoord... :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar zie je dat dan? Ik zie ze alleen maar in een ondergronds iets (tombe?) en ergens buiten.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Die tombe lijkt veel op de crypt onder Winterfell. En de poort op de achtergrond in deze scene lijkt ook erg veel op de poorten die je in Winterfell ziet.
    [​IMG]

    Vergelijk hem maar met deze:
    [​IMG]
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Teveel! Haar verhaal is nog nauwelijks van de grond gekomen de afgelopen vier seizoenen. Ik vind de trailer ook veel te veel weggeven van haar.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm ja zou kunnen! Maar ik zie ook het embleem van Arryn/The Eyrie... Hoe zouden die dan in Winterfell terecht komen?

    Ben benieuwd...
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dan toch juist wat meer focus op Dany? Ik kijk al vier seizoenen naar een GTST with Dragons. Haar team is baas, op naar Westeros.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar het kan ook teveel worden. Brann schijnt er dit seizoen helemaal niet meer in voor te komen, dat is toch FOK als je ziet hoe zijn rol vorig seizoen juist eens wat los kwam? Like WTF?
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Qua bloedlijn zou ik zeggen ja
    maar Sansa kan zich toch helemaal niet openbaren aangezien iedereen denkt dat zij Geoffrey vermoord heeft?

    Ikzelf hoop voornamelijk op een epische battle met de walkers, sinds aflevering 1 bijna niet behandeld. En Khaleesa mag van mij altijd wel het beeld vullen, wat een geil koppie heeft zij zeg *hmmmmmm*
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel mooi dat de afleveringen dit jaar wereldwijd simultaan worden uitgezonden. _O_
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het is dan ook de vraag of ze zich bekend zal maken. Zoals je in de trailers kan zien heeft ze een andere haarkleur, wie zal haar nog herkennen (Theon?)? Littlefinger zal vast een plan hebben en haar identiteit bekend maken als hij voldoende steun heeft van de rest van het Noorden om de Boltons uit de weg te ruimen. Dan Sansa = Queen in the North en Littlefinger heeft naast The Vale ook controle over het Noorden. Of zoiets. :+

    Het gaat in ieder geval een heftige Winds of Winter spoiler worden. =(
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wil verder niets over de boeken weten maar denk je dat de serie die voorbij gaat?
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Sowieso. Er moeten nog twee boeken komen en met het tempo van GRRM denk ik dat de serie zelfs al afgelopen is voor het eerst volgende boek verschijnt.

    Voor zover het nog niet duidelijk was is het nu officieel bevestigd:


    http://www.independent.co.uk/arts-e...r-nightmare-10127324.html?cmpid=facebook-post
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2015
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Boekenlezers en seriekijkers die gelijk getrokken worden. Dat gaat nog leuk worden op social media. :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, niet gelijk getrokken, de serie haalt de boeken in.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het zal toch wel op gelijk neerkomen, want ik vraag me af hoeveel lezers de serie niet kijken/nu stoppen en nog minimaal vijf jaar gaan wachten op de laatste twee boeken (terwijl spoilers vermijden toch onmogelijk is). Dat zullen er vast niet veel zijn. :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik denk zeer weinig inderdaad :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan word het alsnog wel een hetze op social media. Ik lees die berichten wel, kan prima tussen de seizoenen door, maar zelfs nu al gaan sommige al best leip. :+8)
     

Deel Deze Pagina