1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Best begrijpelijk toch? Als ik een IF Ribéry had, die ik kon verkopen voor 7 miljoen en nu nog maar voor 3.3 miljoen, zou ik ook balen en hem niet verkopen. Dan loop je toch direct 3.7 miljoen mis. Gewoon lekker in je club houden en hopen dat de price ranges bijtrekken of nog worden weggehaald. Het is haast zonde om zo'n dure speler voor zo weinig te verkopen.
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar naar die prijzen was nog makkelijk naar toe te handelen. Nu is het handelen zelf al moeilijker gemaakt en heb je er geen reden meer toe aangezien de goede spelers niet meer te krijgen zijn.

    Alleen tijdens 50 en 100k packs in combinatie met een goede motm of totw zullen sommige spelers weer verschijnen.

    Daarnaast ga ik mijn dure spelers sowieso niet verkopen nu, stel ik wil ze ooit terug voor een ander team kan je eerst uren zoeken en geluk hebben die weer terug te vinden.

    Deze update heeft het alleen maar onmogelijker gemaakt om de toppers te krijgen. :F:
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ja, want ze weten dat de echte prijs veel hoger is. Waarom voor 500k verkopen als je ook kan wachten tot de prijs weer de ouderwetse 1.5 benadert als de ranges gaan schuiven?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Ik ga ook niks weg doen. Ik heb nu toppers dus die blijven mooi in de club. ( o.a Neymar, Robben, Messi, Bale, Aguero, TOTY Lahm )
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Voor mij is de hele handel fun er echt compleet uitgehaald, ik ben echt bang dat ik er nu wel klaar mee ben.

    Het team wat ik nu heb is leuk, nog even mijn rest spelers verkopen en eventueel hier nog een upgrade voor het team van kopen of packs openen maar met deze restricties is het hele handelen niet meer profitabel genoeg voor mij, heel erg jammer dit :mad:

    Ik verwacht dat ik niet vaak meer te vinden ben in FUT...
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, ik had Ribery IF voor 6,7 mln gekocht. Dacht dat met de markt van toen hij wel de 10 zou aantikken. Echter is hij nu maar 4,3 mln waard... Ga hem dus mooi houden.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Opzich is het een prima idee, want coin sellers worden hiermee sterk afgeremd. Alleen is het wel matig dat ze het nu 'proberen', alsof FUT15 nu een soort FUT16 bèta wordt. Dit systeem werkt prima als je het direct inbrengt, maar om het nu ineens toe te voegen slaat nergens op omdat grote delen van de spelers dan ontzettend veel hard verdiende coins verliezen.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Tja goede moeten onder de kwade leiden dat is al het hele leven zo ;) Dus mogen ze lekker doorzetten. Misschien dat het dan ooit ophoud.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Maarja denken jullie dat EA dit nog gaat veranderen dan of dat ze denken bekijk het maar?
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wroetoshaw stopt er mee. Heeft zn vaarwel video gepost. YouTubers worden genekt. 1 van de velen. Ben er blij mee. :)
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Voor fifa 16 een fantastisch idee, maar op dit moment gewoon erg slecht. Ze hadden dit voor de toty moeten doen, maar EA is nooit goed qua timen geweest.
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Probleem is juist dat mensen die net al hun spelers verkocht hadden nog veel rijker zijn geworden (coins zijn meer waard geworden), en de spelers die net een team gekocht hadden, er flink op achteruit gaan.

    Dat geld voor zowel 'eerlijke' als 'oneerlijke' (coin buyers) spelers.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit systeem gaat de coin sellers toch niet tegen houden. Geef het een klein maandje en ze hebben een nieuwe manier gevonden. Doen ze altijd.
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dat niet alleen. Er zijn zo enorm veel coins in omloop, terwijl er een bepaald aantal IF's op de markt zijn. Door de lagere prijzen worden IF's nu veel sneller gekocht. Die lagere prijzen zijn geen probleem, alleen moeten er eigenlijk meer spelers in omloop gebracht worden.
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je snapt dat die video niet serieus was hè?!
     
    Pride en Kevacez vinden dit leuk.
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben benieuwd hoeveel serieuze FIFA videos er nog komen met interesante dingen. Ik denk welgeteld 0. Wordt vanaf nu allemaal bullshit. ;)
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Twijfel om mn if Ribery te verkopen zodat ik MOTM Boateng kan halen,die lijkt me echt zogoed en ipv van if Ribery is Reus natuurlijk ook wel aardif
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    MOTM Boateng staat er niet eens op op de ps markt.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zit op ps3 en als je af en toe relist dan vind je hem wel hoor,heb hem al 3x gezien
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Thanks heb hem gekocht na 10 min refreshen was ik de snelste!
     

Deel Deze Pagina