Morgen voor ons ja, alhoewel DmC wel al in de store staat. Tot a.s. Vrijdag trouwens 10 % korting op je aankopen ( kortingscode E76CEN5DMN ). Tevens is er een Bloodborne thema gratis te downloaden met de volgende code: PBGAHJNCLQ99
Ja idd. Crash nooit zo geweldig gevonden. Jak & Daxter en Ratchet & Clank waren zoveel beter en leuker.
Bij hotline miami 2 als je de credits 2 keer voorbij laat komen krijg je hotline miami 3 teaser te zien.
Sleeping Dogs: Definitive Edition – Not available in Germany Was €59.99 / £39.99 / $84.95 Now €11.99 / £9.49 / $17.95 Dayum. Zo horen HD remakes qua prijs te zijn haha.
Vond het orgineel echt tof en voor die prijs zit ik er over te denken om hem nogmaals te halen. Het is dat ik nog veel heb liggen en Hardline volgende week uitkomt
Ik had Sleepy Dogs gratis via PS+, en toen wist het me neit echt te pakken. Maar voor die prijs wil ik het misschien nog wel eens proberen. Hmm...
De game spreekt me in principe aan. Ik heb wel vaker dat het op een bepaald moment niet klikt, maar dat als ik het later nog eens probeer dan wel leuk vind. 12 euro is dan laag genoeg om nog een poging te wagen... Ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk doe, maar zo vreemd lijkt het me niet dat ik het overweeg.
Waarom is xboxworld zoo dood laatste tijd? Er zijn maar selectief aantal topics die nog actief zijn helaas.