Je kunt beter 8 euro bijleggen en Ori and the Blind Forest binnen hengelen voor je PC (of Xbox als je die hebt). Gegarandeerd een onvergetelijke tijd.
Oh ja, die is inmiddels uit? Zit al lang naar die uit te kijken PS3 aangesloten hebben is zo 2013. Ok ok het is een dom idee, ik doe het wel niet
Ik speel altijd liever op consoles, dus dan maar zodra ik weer een Bone heb die game aanschaffen Te veel werk Sterker, ik kom zelfs in dit deel nergens anders dan dit topic.
Sleeping dogs is zelf maar €10.80 met de 10% korting die iedereen kan krijgen deze week. Voor mij was het een game waar ik helaas niet doorheen kwam.
Ik zou eigenlijk net als vroegah weer als door het forum moeten gaan, lijkt het al wat minder dood. Ik had inderdaad een xbox, maar ik besloot dat het financieel gezien nog niet het juiste moment was om 2 consoles te hebben omdat de meeste games nog allemaal 60 euro waren. En ik was nog steeds pissed dat ik de SO bundel op een haar na had gemist. Nu stalk ik de Bone aanbiedingen voor mijn volgende kans, de games zijn nu allemaal al wat aantrekkelijker geprijst.
Dus toch haha. Kon me wel herinneren dat je steeds online was. Maar zag je nooit meer. Sunset bundel is nu 350 op amazon.de btw. Maar wil verder niet offtopic gaan.
Ik wil nog er wat op toevoegen, maar ik ga even verder in het "vs" topic Project cars btw opnieuw uitgesteld naar mei, wat vinden we ervan?
Een beetje wel ja. Maar er zijn ook games waar geen topic voor gemaakt is. Maar je vraagt wat mensen er van vinden. En daar is het al besproken.
Ah okee, ja geen probleem snap het punt ook wel. Maar wilde even ontopic gegaan. Mislukt zo te zien xD
Van de week Sleeping Dogs gehaald voor 11 euro, voor dat geld is het een prima game, vermaak me er ook prima mee. Het rijden is wel gaar, en soms klopt de combat voor geen reet maar ik voor dat geld is het top.
Zit er in Dust een double jump of iets soortgelijks? Ik zie soms dingen waar ik net niet bij kom, dus ik wil even weten of ik wat creatiever die plekken moet bereiken, of dat er nog een power unlocked gaat worden.