1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Cities: Skylines

Discussie in 'Games' gestart door Grievous NL, 1 mrt 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt. Water kan ik inderdaad nog begrijpen dat je dat overal moet doen rond het gebied, maar stroom is wel mooi dat het zo kan. Ik kan wel overnieuw gaan met mijn stad, want heb veel te veel stroomkabels lopen. 8)
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe had ik ook :) Gewoon aan de randen de stroomkabels stoppen :) En van daaruit het gebied ingaan. Zit het niet in de weg ook :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, want dat zat het bij mij aardig. 8)

    Nou, is wel mooi, want had het gebied toch al niet zo goed ingedeeld. Koos voor de bovenste map in de lijst voor mijn stad, maar daar is het water een klere eind weg en dat kost een hoop geld, terwijl je daar weinig van hebt.

    Heb jij al leningen genomen, zoja, hoe bevalt dat systeem???
     
    Brocade vindt dit leuk.
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Leningen? Lol, daar kom ik niet eens aan :D Zit goed in mijn geld :) Heb nu 3 tiles erbij gekocht maar mijn eerste tile is niet eens voor 3/4e gevuld :) En het geld stroomt leuk en lekker binnen hier :) Heb geen behoefte aan een lening (nog niet dan :))
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok nice, maar jij houdt dus goed Industrie, commercie en woningen gescheiden? En waar plant jij je scholen en ziekenhuizen ongeveer, en afvalverwerking als je al een vrij volle tile hebt?
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Scholen, ziekenhuizen, politie en brandweer heb ik tussen de woonwijken geplaatst. Overal 1 of 2 van geplaatst. Afvalverwerking heb ik bij mijn industrie zones geplaatst. Geloof 4 stuks welke het goed aan kunnen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En hoeveel qua inkomsten en nieuwe burgers heb je hierdoor dan? En duurde het bij jouw lang voor dat het zover kwam?

    Edit: Kan je de spelsnelheid ook afremmen? Heb dit door de snelheid nog niet kunnen vinden, maar in SC kon dat altijd wel als ik het me goed herinner. Ik vind het te snel gaan in mijn game op moment, maar wat belangrijker is: Als ik de spelsnelheid afrem, betekent dat ook de groei hiermee net zo snel word afgeremd zoals dat in SC ook zo was?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2015
  8. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier een paar random screenshots van mijn stad, 42000 inwoners. Top spel! :thumbs:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ypuh en Jorrie vinden dit leuk.
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben zelf nog niet zo enorm groot qua stad, ben nu aan het bedenken hoe ik mijn 2e tile ga invullen :D Maar heb nu bijna 9k aan wekelijkse inkomsten met 12000 inwoners, dit wel met meerdere politie bureaus, brandweerkazernes en diverse scholen incl universiteit.

    En links onderin waar de dag/datum staat kan je je snelheid aanpassen :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, maar veranderd dit nog iets aan de snelheid waarmee gebouwen omhoog komen???
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je de snelheid op het hoogst zet, groeien de gebouwen ook sneller ja. Maar ik raaf je aan het lekker op de normale snelheid houden. Zo hou je het beste het overzicht over je stad :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, want ik had het idee dat die al op de hoogste snelheid stond toen ik de game startte, aangezien ik 2015 zo voorbij was.
     
  13. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar kan ik deze game kopen of is dit alleen via steam te doen??
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op moment wel, heb hem zelf ook nog nergens anders gevonden en meerdere websites en shops afgezocht.
     
  15. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    allkeyshop.com

    en dan de naam intikken, je koopt het via een steamcode maar kan goedkoper bij andere aanbieders dan bij steam zelf
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heerlijke game hoor, al dik 20 uur inzitten sinds de release :)
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Speelt iemand hem toevallig ook op een Mac(Book)? Hoeveel gb is deze game en werkt het allemaal goed?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tss, wie heeft er nu nog een dvd drive in zijn PC :+
     

Deel Deze Pagina