ah oke hopelijk kan ik iemand joinen die dat hacken gaat doen want zelfs met de dpad gaat het niet. Steeds op die laatste hack, hoop dat het verder niet in die heists zit.
heb vanavond nog niet gekeken. Maar heb sinds de release van de heists al problemen met de verbinding
Nee, vanavond buiten een GTA V crash om, geen disconnects of server problemen gehad. 1 man van onze party had wat disconnect problemen, de rest ging vlekkeloos.
Ging vrij aardig vanavond ja. Maar na 2 setup missies was het ook gebeurd voor 1 van ons. Hopelijk komend weekend beter, gezien dan niet iedereen per definitie 's-avonds zit te gamen. We gaan het zien.
Ja ik wil die Kuruma ook zo graag (ziet eruit als een EVO awesome!) maar dan zal ik eerst die eerst fucking heist moeten halen... het geld heb ik al bijna bij elkaar!
Hij schijnt ook auto's te kunnen lanceren met zijn gewicht. Zelf heb ik die auto van de prisonbreak heist gekocht (cuma ofzo). Erg vette bak, en ook lekker snel . Vanmiddag nog mensen voor een heistje? @xbox One - GT: IceDFire
@Ic3DFire Als jij nog 1 iemand regelt hebben we een team van 4. 's-Middags is toch het enige moment om heists te doen.
Haha, zo makkelijk is dat helaas niet. @bulletproof010 is helaas pas rond 17.00 thuis. In het weekend wel overdag beschikbaar natuurlijk. Maar ik ga kijken!
Ik kan morgenochtend wel tot half 2 ongeveer. Heb vandaag de 3e heist gedaan. samen met 3 amerikanen die ook hun headset gebruikten. Met teamwork is het echt 10x leuker.
Zijn er nog 2 mensen die nu zin hebben in een heist (van a tot z)?! GT: IceDFire @ Xbox One, stuurt u maar een berichtje.