Solo kan ook niet meer. Die methode "mag" volgens Bungie ook niet Noemen ze kazen, oftewel valsspelen.
Ja oke, die term: Cheesen al voorbij zien komen. Zelf al even geprobeerd maar springt inderdaad niet meer het ravijn in, hehe
Gewoon naar binnen fietsen... Nee, ik joinde een random team vanuit de tower tot het eind en toen gekicked. Mic deed niks, doet het weer zo te zien.
Gekicked? Das lullig. Dus eerst alle harde werk doen en vervolgens de boot krijgen. Ik had ze gereport.
Thanks, moet alleen nog 4 man erbij hebben. Zal nog even verder kijken op tweakers. Je hebt ook van die websites, zal is even zoeken. Ja, maar goed volgende week ga ik toch verder met Battlefield Hardline.
Hoeft toch niet via Tweakers. Zullen vast wel wat forummembers lief genoeg zijn om even mee te helpen
Wie wil nog meer aan de eind van de dag begin van de avond de nightfall doen @Gebo En zijn er nog mensen voor raid vanavond??
@NEO: sorry dat ik je invite negeerde, maar ben bezig om broertje nummer twee omhoog te levelen Nu een beetje met z'n drieën kloten. Zal nog even duren voordat we met z'n drieën raiden kunnen. Vooral het niet hebben van Legendary weapons hakt er wel in En ja monkey, niet iedereen speelt constant vanaf launch
Jij was toch diegene die zei dat iedereen wel een set legendary weapons (primary+special+heavy) moet hebben nu? Toen mijn broertje voor het eerst samen met ons Crota's End deden