[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap niet hoe mensen op die double digit gameuren komen. Ik had de game in 6 uur uit.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Meer proberen te onderzoeken? Ik zit altijd wel boven het gemiddelde qua speeltijd. Probeer in elk spel altijd van alles uit en kam alles uit.

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er viel echt weinig te onderzoeken. Deze game was vooral gangetje gangetje. Heb em uit. 30euro game en dat is ook precies wat ik heb betaald en hem weer voor heb doorverkocht. 7uur max misschien. Zeker niet 3-4uur aan onderzoeken of whatever

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had 10 uur door rustig aan te doen. Genieten van de omgeving. Shit bekijken en collectibles zoeken. Kan dus wel ;)

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ook niet, maar ik ben er na 3 uur ook mee gestopt en nooit meer aangeraakt :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here....

Heb ook totaal geen zin in de game... Hahahaha

Mallakai vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja cool. Kga uren naar omgeving staren en vervolgens zeggen dat de game 12uur is. Nah ik doe niet aan geforceerd verlengen

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Op welke moeilijkheidsgraad speelde je? Ik speel dit soort games direct op hard. Duurt t langer. Collectibles en trophies interesseren me niet, maar ik doe toch rustig aan.

Kan ook zijn dat ik gewoon niet goed ben in shooters. Maar dan nog. Die 6 uur die ik veelal lees geldt gewoon niet voor de casual gamer.

Tja, blijkbaar "geniet" jij dan anders van een game dan een ander. Het gaat mij er niet om hoe snel ik de game heb uitgespeeld. Anderen wel en dan ook zo snel mogelijk alle trophies halen, want dat schijnt belangrijk te zijn voor sommigen.

Nogmaals, die 6 uur staat niet voor de casual gamer die zo nu en dan zo'n game speelt. The Last of Us (betere game dan The Order vind ik) is als je hem rushed ook binnen 6 uur uit te spelen en bevat ook ruim 2 uur aan cutscenes. Hoor ik niemand over.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    The Last of Us is niks voor mij, maar heb die wel enkele uren gespeeld. In die game zit toch heel veel gameplay en is behoorlijk uitdagend. Ik werd steeds gezien door die clickers, waardoor ik dood ging. Wat ik hoor van The Order is dat de game makkelijk is en ongeïnspireerde gameplay bevat en een matig verhaal. Het tegenovergestelde van de Last of Us als ik de reacties op internet zie (uitdagend, prima gameplay, goed verhaal). Ik had The Last of Us graag doorgespeeld vanwege het verhaal, maar stealth gameplay ligt me niet.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb The Order niet gerusht... Tlou moet je rushen om hem zo snel uit te spelen. The Order kan je gewoon pp normaal tempo. Dat is het verschil en daarom hoor je er niemand over. Lopen schieten cutscene etc. Enige wat ik niet heb gedaan is die collectables lezen. Maar doe ik nooit

Niet dat de game trouwens niks goed doet. De overgangen tussen cutscene en gameplay zijn geweldig. Gfx zijn sick. Wapens zijn echt cool. Verhaal vond ik wel interessant maar de game is te kort om echt een goede uitwerking te hebben

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Op makkelijkere moeilijkheidsgraden kon je gewoon alles kapot maken. Echt zonde man, want TLOU is echt de meest toffe game op de ps4 geweest voor mij. Wat een pareltje was dat
    Nogal denigrerend om te zeggen dat ik dat geforceerd doe. Ik kon van details ed genieten ja. Hoezo forceer ik dan een langere speeltijd? Prima je hebt het in 6 uur uitgespeeld. Gefeliciteerd, hier heb je een koekje. Ik deed er 10 uur over

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat een 3-4uur langere speeltijd echt gewoon raar is met deze game. Dat is gewoon de helft langer dan dat ik heb gespeeld. Als je zo wilt spelen moet je zelf weten natuurlijk. Is niet denigrerend bedoeld maar het klinkt als geforceerd je eigen speeltijd verlengen omdat je wist dat de game anders zo uit was.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Interpreteer het hoe je wil. Ik heb er 10 uur over gedaan en gewoon genoten van het spel ondanks dat het niks nieuws deed. Alleen de weerwolf encounters waren echt gaar.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat weet ik. Echter is dat niet de bedoeling van de game. Ik wil een spel spelen zoals het bedoeld is. In mijn hoofd moet het stealth. Ik had er ook totaal geen plezier mee om een stealth spel te spelen als shooter. Ik heb de game zowel op de PS3 als de PS4 geprobeerd. Het is gewoon niks voor mij. Ik werd nooit getriggerd om verder te spelen.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    je zegt het zelf, JIJ bent er snel doorheen gegaan, dus jouw speelduur geldt als de standaard blijkbaar. Ik ben er voor mijn doen echt wel snel doorheen gegaan. Juist omdat t zo lineair is. je kunt maar 1 kant op.

6 uur Red ik de 2e X misschien wel... Maar de eerste X op hard vind ik knap. Ik lees overal dat een uur of 9 op hard te doen is. Maar he, ik heb ook een drukke baan en kan niet een hele dag gaan zitten om te gamen. Daarom zie ok de speelduur ook niet als een minpunt. Het gaat mij om de ervaring.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben er NIET snel doorheen gegaan. De game is gewoon kort. En de speelduur boeit mij ook niet. Anders had ik hem niet gespeeld. Dat zeg ik ook nergens. Alleen niet 60euro waard. Ik raad de game ook echt niet af. Alleen niet voor full price want verwacht er niet lang mee bezig te zijn

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het gros van de mensen speelde de game in 6 a 7 uur uit. Je hebt een enkeling die er langer dan 10 uur over doet, maar dan meestal als ze op Hard spelen.

18. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben nog steeds benieuwd op welke moeilijkheidsgraad je hebt gespeeld.

Of het de 60 euro waard is, is persoonlijk. Daar kan en mag een reviewer niets over zeggen.

Ik heb er overigens geen 60 euro voor betaald moet ik eerlijk zeggen... 44 eutjes.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon op de normale. Dat doet er niet toe. Speel op ultra hard en ga 100000x dood en om dan te zeggen ja de game is 100uur is best krom.

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk doet dat er wel toe.... En je spreekt jezelf wel een beetje tegen. ;)

Deel Deze Pagina