Robocop-trilogie gekeken. Deel 1 steekt er flink bovenuit. Overige twee delen waren behoorlijk overbodig.
YIFY de torrent God ook weer hé. Als je de comments leest bij zijn uploads, dan is hij God zo ongeveer.
Vind de kwaliteit van zijn uploads anders prima. Ik kijk toch achter PC en niet achter mijn TV. Als ik achter de TV kijk stop ik er wel een originele BR in. Downloads kijk ik liever niet via TV.
Maakt niet uit. Snap alleen niet waarom je zegt dat hij het weer doet. De bluray is volgens mij gewoon uit dus je hebt overal goede versies.
Voor Interstellar maak ik een uitzondering en ga ik voor de eckte 1080 versie en dan is YIFY net niet goed genoeg. Maar ik heb ook wel weer zin in een rewatch. Toch wel net een top 100 filmpje.
Fuck, nu kijken en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer tot ik mijn digibook blu-ray heb.
Interstellar Stay scene en docking scene 208240294020131313x opnieuw kijken Hoezo is die YIFY rip deels fullscreen en deels balken? Komt door IMAX toch?
Vandaar dus, had namelijk al verschillende uploads geprobeerd. Ach, zie hem toch maar één keer en als ik hem in huis heb dan gaat die mooi op mijn TV, met boxjes. Hopelijk is de buurman dan een paar weken op vakantie.
Helemaal gemist, had em op 21: 9 gezet aangezien dat m'n beeldformaat is. Damn, wat een film. Christopher Nolan was al 1 van m'n favoriete directors maar na Interstellar helemaal. Ben benieuwd of ie dit nog gaat toppen.
Jij ook altijd met je rare beeldformaat, je mist de halve film Vond het een schitterende film, moet hem nog een paar keer zien om te bedenken of ik hem beter vind dan the Prestige maar vind hem sowieso sterker dan Inception TARS for president
Fullscreen baby, geen zwarte balken Hiervoor heb ik een 21: 9 screen. Daar rek ik m'n Destiny character graag een beetje voor op