[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt? Dat doet er totaal niet toe. Dan duren cod singleplayers ook 12u. Want ik heb die op veteran gespeeld... Dat de speelduur wordt verlengt door de moeilijkheidsgraad maakt de game niet groter. Feit blijft deze game is erg kort. Snap niet dat je dat niet inziet maar de rest van het internet wel

Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
  2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zeg nergens dat de game superlang is. Ik geef alleen aan dat IK er 12 a 13 uur over heb gedaan op hard. Jij zegt dat je dat niet begrijpt, want JIJ hebt er minder lang over gedaan. Feit is dat jij het niet op Hard hebt gespeeld, maar op normal. Dat zou dus goed betekenen dat JIJ het spel inderdaad in 6 uur hebt kunnen uitspelen.

Veel mensen hadden commentaar op het spel, omdat dat het in 6 uur uit te spelen is (na een rush van iemand die het spel al een keer gespeeld had). Dan kun je er dus ook voor kiezen om het spel op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen, zodat je er langer zoet mee bent.

Daarom zeg ik dus, dat de moeilijkheidsgraad wel degelijk invloed heeft op de speelduur. Dat is gewoon een feit. Kijk, ze hadden er beter 2 chapters af kunnen halen, want 2 chapters in het spel hoef je praktisch niets te doen. Dat is het enige wat ik niet echt begreep. Bovendien denk ik dat het spel ook niet langer had moeten zijn. Ik vond Alien Isolation bijv. een topgame, al had die van mij wel iets korter gemogen.

Wat wel een kritisch punt is, is dat het spel geen MP, dan wel Coop bevat. Dat zou de levensduur voor velen verlengen. In die zin snap ik de kritiek weer wel. Dat had namelijk makkelijk gekund.

Anyway, jij bent van mening dat het spel te kort is, ik vind het spel een prima lengte hebben. Ieder zijn mening ;)

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar dat maakt de game nog steeds niet groter... Maar goed. En 13 uur is alsnog lang. Maar dan is elke game lang en groot als.. Game is gewoon kort. Feit

Misschien heb ik geen moeite met schietspellen en loop ik er gewoon makkelijk doorheen

Laatst bewerkt: 16 mrt 2015
  4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Niks mis mee toch? Kort of groot is van nature niet negatief, enkel afwijkend van het gemiddelde. Er is uiteraard een wezenlijk verschil met te kort of te groot. Daarnaast is kort natuurlijk te allen tijde inherent aan een mening en uiteraard relatief.
    Dat jouw mening toevallig de mening is van de meerderheid wil niet zeggen dat het een feit is :)

Ik vond de game derhalve ook kort, maar niet persee te kort. Wel lekker om tussen de games als Far Cry 4, Unity en Inquisition een kortere game in mijn PlayStation gleufje te soppen.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Te soppen nog wel. Dan snap ik best dat je niet lang bezig was :+

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.039
    Ja dat is het voordeel van een relatief korte game. Die soppen nog lekker, kort en vrijblijvend. Die lange games worden uitzitten en met tegenzin gaat het schuren.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nog nooit een platinum gehaald, maar deze game lijkt me perfect om dat een keer te halen. Moet je voor platinum op de moeilijkste moeilijkheidsgraad spelen?

8. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    Nee dat is niet nodig, zou het wel aanraden dan heb je een beetje uitdaging anders loop je er zo doorheen.

iMark 007 vindt dit leuk.
  9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oké, bedankt voor je antwoord.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Een guide voor collectables is wel handig, als je er maar 1 keer doorheen wilt lopen.

Voor de rest een zeer easy plat.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik. Miste wat collectibles, maar had echt geen zin om het nog een keer door te lopen.

Fuck de platinum trophy... ;-)

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dude, chapter select........;)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik deed het zonder guide en vond bijna alles al. Daarna via chapter select de restjes gepakt en tadaa platinum. Makkelijker zijn ze bijna niet te krijgen

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Chapter select en dan alsnog als een slak die niet vooruit te branden is de level doorlopen.

Nee, heb hem uitgespeeld en voelde niet de drive om de laatste paar collectibles te gaan halen voor een platinum.

Was al halverwege het spel klaar met het spel. ;-)

15. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Wat na 3 uur al?

Ik vond het wel een leuke game hoor, maar ja, naast mijn werk en gezin heb ik meestal hier en daar een uurtje om te gamen. Dus ik was hier al snel 2 weken mee bezig

Sent from my iPhone using Tapatalk

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja, scripted bullshit. Je kan amper een andere deur open maken of iets dergelijks.

Het is gewoon een veredelde tech demo.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd juist wel van dit soort verhalende games. Ik stoor me er niet aan dat je de hele tijd langzaam loopt. Op dat soort momenten kan je weer van de graphics genieten. Ben pas vandaag begonnen hoor, maar ik zal deze titel wel met veel plezier uitspelen. Pas daarna kijk ik naar de trophies. Dat is wel een leuke uitdaging, maar in mijn eerste playthrough ga ik gewoon van de game genieten.

RogierM vindt dit leuk.
  18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game uitgespeeld en weer weggedaan. Al die collectibles opzoeken leek me maar een hels karwei, want ik weet echt niet welke ik heb gemist. Dus daar had ik geen zin in. Ik heb wel van de game genoten. De shooteractie, de sfeer en de graphics zijn gewoon goed in deze game. De characters zijn tof. De game is alleen veel te lineair. Maar zodra je begint te schieten is het een prima game. Ik hoop dus zeker op een vervolg, als ze goed kijken naar de fouten die ze gemaakt hebben.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Beetje zonde dat ik de game al sinds april bezit, maar ik ben er deze week dan eindelijk mee begonnen en...... Wat een tof spel! Ik was erg sceptisch en dacht echt dat het een Heavy Rain zou worden, maar dat is allesbehalve waar! De sfeer is werkelijk fenomenaal evenals de gfx, fantastische karakters en toffe guns. Ik begrijp die lage cijfers dan ook niet. Deze game moet je waarderen wat de game is en niet wat je ervan verwachtte. Ben benieuwd hoe lang de game nog duurt. Echter heb ik wel één opmerking, de moeilijkheidsgraad had van mij wel opgeschroefd mogen worden op basis van de normal stand. Kortom, tot nu toe vloeit de game lekker voort en heb ik geen moment gekend waarbij ik hekelde aan de game.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ook sinds een paar dagen bezig. Top game gewoon. Sfeer, characters, verhaal, dialogen, gunplay, speelt lekker, vette wapens, prachtige graphics en knights of the round table. Heerlijk

Deel Deze Pagina