You're Next gezien op Netflix. Dacht dat het 3x niks zou worden, gewoon zo'n standaard 'been there, done that, seen it all' film, maar de rating van de mensen was best aardig te noemen. Bleek een verdomd leuke horror te zijn en bij veel van die films zijn de vrouwen alleen maar gillende keukenmeiden die niets doen, maar in deze gaat dat effe anders. Vond dat gelijk het tofste in de film ook. Kan deze zeker wel aanraden. Eigenlijk gewoon een house invasion achtige film, maar dan net anders.
Nope, dialoog kwam uit mijn center echter veel te zacht. Heb daarna de 17gb versie (eindelijk beschikbaar op de private tracker) en deze was gelijk beter.
Interstellar is na een tweede kijkbeurt aan het groeien bij me, al blijft dat laatste half uur jammer. Maar die soundtrack is toch wel buitencategorie hoor mensen
http://www.theguardian.com/film/fil...2001-a-space-odyssey-christoper-nolan-kubrick Hier een goede vergelijking tussen Interstellar en 2001: A Space Oddysey. Interstellar is de goede blockbuster en 2001 is het ongeƫvenaarde meesterwerk.
Dat is toch ook geen vergelijking. Zou eerder met Solaris / Sunshine vergelijken 2001 is onvergelijkbaar
Ja ik erger me soms een beetje aan de verafgoding van Nolan overal. Beetje overrated die gast. Ik bedoel hij wordt door sommigen de nieuwe Kubrick genoemd
Dat is inderdaad ook geen vergelijking. En Nolan heeft pas 1 film in dit genre gemaakt, daar kun je dus nog niets van zeggen. Als zijn volgende film weer zo'n zwaar onderwerp behandeld, dan gaan er wel meer mensen anders naar hem kijken als de film slaagt.
Lekker belangrijk dat anderen hem verafgoden. Dit maakt zijn films niet minder goed, en zeker niet overrated. Hij vraagt toch zelf niet om de vergelijking met Kubrick?
Arabesque Actie thriller mystery over een hyroglief, Arabische minister en spionnen. Jaren 60-70-80 films is de sfeer echt goed. En damn Sophia Loren wat een ogen had zij en Gregory Peck is gewoon een baas. 7/10 voor mensen die houden van jaren 60-70-80 films voor de sfeer.