1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635


    Sinds price range, fut niet meer aangeraakt. toch jammer
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Buhh krijg weinig verkocht. En nu hele dag aan het werk dus kan ik niks relisten. Heb nu SIF De Bruyne en Neymar verkocht. Rest nog niet. ALlebij tegen de laagste BIN's helaas.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik weet er alles van,word tijd dat ze de prijzen weer gaan bijstellen,kan geen enkele speler vinden die voor meer gaat als zijn minimum behalve Messi en Ronaldo
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik snap ook niet dat mensen niet kopen. Niet om het een of het ander maar voor dit was Robben bijna 900K, nu 750K. Neymar heeft vrijwel nooit onder de 205K gezeten nu 180K. De Bryune was 250K nu 190K. Dus waarom mensen niet kopen snap ik niet echt maar goed. Ook zat Messi op 5.8mil en Ronaldo bijna boven de 7mil.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap het juist wel mensen hopen dat de prijzen nog meer gaan zakken,heb zelf ook nog 1,4miljoen maar dat geef ik ook nog niet uit
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als ze die cap er nog af gaan halen zal alles zo hoog worden dat niemand iets meer kan betalen denk ik.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik hoop in ieder geval dat ze iets gaan doen want zo kun je niet handelen en verkoop je niets meer,en ik vind het handelen toch wel het leukste aspect van fut
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sowieso het spelen is leuk in FUT. Het gedeelte van teams wisselen, mannetjes wisselen, opstellingen proberen etc etc etc. Kunt gewoon niks meer nu. Niemand koopt iets of spelers worden gewoon weg niet verkocht. Het is nu grote bagger. Ben alles aan het verkopen althans mijn hoofd team. Tot die tijd Pro clubs.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    100k pakje:

    [​IMG]

    :lwn:
     
    TripMode vindt dit leuk.
  10. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Een tijd geleden plaatste ik hier een video over een formatie en heb er vandaag weer één geplaatst. Tips zijn welkom :thumbs:

     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Robben nog maar 600k,team tekoop gezet en denk toch weer Bundesliga maken alhoewel Neymar Suarez Bale me ook fijn lijkt weet niet zogoed wat voor middenveld ik dan zal nemen
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je zo doorgaat kan je die niet eens meer betalen..
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wow... de prijzen zakken wel erg snel zeg haha, mijn team is denk ik nog maar 2/3 waard van wat het een week geleden was...
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan ik zeker wel betalen,alleen de vraag is of ik mijn huidige team verkoop met deze prijzen
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Er komt weer een update.. Ze halen de clubnamen weg op de transfermarkt!!! Dit hadden ze meteen moeten doen, die price ranges kunnen er nu ook wel meteen van af
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom?
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    #RIPFUT nu echt. Messi gekocht voor 4.8mil. Kreeg hem voor 5mil niet verkocht, nu gaat hij voor 4mil. Robben 150K naar beneden, Bale 100K, Suarez 100K enz enz enz. Dikke snikkel ik behoud mijn team wel. Alleen Neymar heb ik al verkocht. Maar goed die koop ik wel terug of maak wat anders met deze mensen. Wat een bagger zooi dit man.
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Omdat coins kopen nu ook niet meer kan op naam...

    De manier waarop nu alles omlaag wordt gedrukt slaat echt alles haha, nouja ik hou me team toch zoals die is maar zie de waarde dalen, nu al 4mln minder dan voor price ranges
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is natuurlijk totaal geen probleem. Normaal zette je een brons kaartje erop voor (bijvoorbeeld) 1.000.000 coins. Die kunnen de coinsellers echt wel vinden zonder je teamnaam te weten. ;)

    De price ranges blijven gewoon een goede manier om coin selling deels (!) tegen te gaan. Het is spijtig voor de huidige gamers dat ze het nu invoeren, waardoor FUT15 een soort FUT16 bèta wordt waarin ze effe gaan proberen of het systeem werkt. Ik (en velen met mij) zullen het echter wel toejuichen als dit vanaf het begin van FUT16 erin zit. Ook al zullen de coin sellers wel weer een nieuwe manier vinden, zal het ze wel tijdelijk moeilijk gemaakt worden.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gaat er na de update iets veranderen aan de prijzen dan?
     

Deel Deze Pagina