Nee je had hem gewoon in de bioscoop moeten kijken. Tien keer meer indrukwekkend dan op een 42 inch LCD schermpje
Vond hem ook niet zo ontzettend goed als sommigen hier: En als ik terugdenk vind ik de 8 eigenlijk nog wat te hoog. Zou nu meer rond de 7,5 zitten.
Tja dat denk ik ook wel inderdaad. maar dat kon niet, want toen moest ik naar Dumb and Dumber To Film vond ik zelf wat zweverig. Ben daar wat te nuchter voor denk ik, maar das misschien meer mijn handicap
Wauw zit wat door Hobbit 3 te skippen. FUCK WAT SLECHT ZO HE. Het ziet er zo gigantisch fake uit, Jackson zit echt op een geldwolk, want hier spring je toch van een gebouw voor af als director.
ik heb hem thuis nog een keer geprobeerd te kijken maar hij is echt heel slecht inderdaad. Snap niet hoe het kan, deel twee was nog best goed, met name de Bilbo/Smaug scenes waren imho echt heel goed gedaan. maar als die derde dan begint en je komt bij dat deel met die LOTR all star battle royale scene dan gaat er toch spontaan bloed uit je ogen spuiten.. zo jammer
Alledrie de Hobbit-films vond ik erg kut. Erg lelijke CGI, vooral de gloed die je overal ziet. Over het verhaal is al genoeg gezegd, maar toch... het had makkelijk in 1 film van twee en een half uur gekund.
Werk je die post vannacht om een uur of 4 even wat verder uit? Wij verwachten een Yellow verhaal van minstens 4 alineas en dan kom je met deze weaksauce aanzetten..
En dan zeggen mensen dat ze mij niet snappen? Ben ik verdorie eens kort en bondig, krijg je dit. Fucking 14 jarige zeikerds.
The Imitation Game. Damn, wat een bazige film. Zelf kende ik het verhaal van Alan Turing nog niet, waardoor het extra interessant was. Prima gefilmd, prachtig doch sneu verhaal.