[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nog een weekje.. Hopen dat de game al eerder verkocht word

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop het niet, nog te druk met Dying Light ;)

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik verwacht em maandag :D

Gozer in mijn lijst speelt em al een paar dagen. Een Amerikaan...die mofo

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    De Fucker

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net de launch trailer gezien, jammer dat het gewoon echt niet zo mooi is als de oudere footage. Ik speelde de game vorig jaar nog, je had van die mooie natte straten en alles zag er wel gewoon strak uit. Dit is echt duidelijk minder, dat hele effect is weg en de aliasing is aardig zichtbaar. Had ik niet verwacht. Gameplay zal ongetwijfeld goed zitten, maar dit is jammer.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Doe jij ook zo moeilijk over het uiterlijk van de vrouwtjes of is het alleen met games? :+ Hoor jou altijd zoveel lullen over graphics en shit.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    But of course i do :)

maar valt me gewoon op, een game ziet er eerst echt netjes uit, maar naar mijn idee echt niet onmogelijk mooi en dan ineens is het echt minder. Vind het jammer.

Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Fuck graphics man. Deze gen games gespeeld met super mooie graphics maar qua gameplay niks voorstellen. Heb meer plezier met een game zoals Hotline Miami dan een AC Unity (wat was die slecht zeg). Gameplay boven graphics...ALTIJD!

Nog maar een paar daagjes :D

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Volgens mij ben je nu gewoon op zoek naar een excuus voor je zelf om de game te haten ofzo, als je zo op graphics loert, ga dan lekker Ryse spelen.
    |:-

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah denk dat Kabuto het gewoon jammer vindt dat het niet op xboner komt. Denk dat hij het wel zou spelen als het daarop was hoor

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies :) Hij is gewoon een beetje de pijn aan het verzachten voor zichzelf

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ergens heeft ie wel een punt toch?
    Kijk hoe mooi dark souls 2 eruit zag.

En wat een downgrade het was toen ie vervolgens uitkwam. Al die lightning effecten bijv.

Verder eens dat gameplay boven graphics gaat. Kan niet wachten op deze game!

14. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Misschien niet de kwaliteit van de trailer, maar het ziet er echt nog steeds next-gen uit. Zie het vooral aan de animaties van de monsters. Vlotte framerate ook. Als de gameplay dan ook nog strak is, who cares anyway. Toffe acteur trouwens. Hij is lang niet verkeerd in deze game! Wist overigens niet dat rollen geen stamina meer kost. Dat moet ik onthouden...

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat houdt dat in? Oneindig dodgen dus?

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben benieuwd naar de 1e echte reviews

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tja kan, maar met oneindig dodgen valt geen tegenstander dood neer. ;)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Can you say typische PS fanboy reactie? Heeft geen mallemoer met haten te maken, de mindere graphics vallen mij gewoon tegen. En of dat nou een fucking Bloodborne, Uncharted 4, Halo 5, Tomb Raider, Quantum Break, Witcher, GTA 6 is.....boeit geen drol, ik zou dan hetzelfde zeggen over de graphics. Wellicht heb je soortgelijke reacties van mij gezien op de Halo 5 beta.Nou was dat misschien niet helemaal eerlijk omdat het een beta was....maar je begrijpt mijn punt. Maar ik begrijp het....over een PS4 game mag ik gewoon niets negatiefs zeggen van jou.

Verkeerd gedacht dan en een uitstekend voorbeeld van iemand die dus niet leest, no offense verder. Op de vorige pagina zei ik nog dat hij me echt wel tof leek omdat ik Dark Souls achteraf ook echt zeer nice vond. Ik zei zelfs nog dat er misschien, heeeeel misschien een PS4 voor gehaald gaat worden, maar ook dat dat net even wat te gek is voor één game. Dus ik zou het absoluut spelen en ik ga het ook spelen.

Maar kritiek moet geleverd kunnen worden en nogmaals is dat ik vind dat de game graphics nice oogt maar verre van baanbrekend en gewoonweg minder dan oudere footage. Mensen zeggen hetzelfde over een Ubi game en dat kan allemaal...maar over Bloodborne niet? nah man. Oh en daarnaast de uiterst houterige animaties van de character zelf is iets wat ik echt jammer vind.

Thank you! Dark Souls 2 is het perfecte voorbeeld. NeoGAF baalt nu nog dat ook de remaster die mooie lighting zelfs nog niet eens heeft. Iets wat ik wel kan begrijpen. De oude footage was echt bad-ass toen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2015
  20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zeg ik toch. Dat je het jammer vindt?

Deel Deze Pagina