Hoezo revive je soms automatisch mensen? Echt wat is dat kut. Nou al een paar keer gehad dat ik midden in een gevecht ineens uit het niets mijn defibrillators beet had en iemand een revive gaf.
Zat ook al in BF4. Gebeurd mijn ook soms. "If you hold down the button to charge the defibs and then switch weapons without letting go, the next time you pull out defibs it will auto do the revive. Probably has something to do with that."
Let op! Deze game is morgen een dagdeal bij wehkamp. ICM met de 10 euro kortingscode die in omloop is kan het een voordelig gamepje worden. Ik twijfel nog of ik hem ga halen nu MCC min of meer werkt.
Ik meende te lezen dat het een dagdeal is morgen, meer weet ik er ook niet van helaas. Ik wacht het in ieder geval even af, maar ben toch van gedachten verandert en ga de game niet halen op release.
Eerste game waar ik extra geld aan uitgeef om hem digitaal te hebben (ps4), krijg je dit met die korting. Heb er 80 eu voor betaald, wel Deluxe tho. Teeeering wat is die ingame install sloom. Zal wel weer hartstikke druk zijn. Is al 4 uur bezig en pas 10% opgeschoten Dat wordt geen Hardline vandaag
PS4 al een keer opnieuw opgestart?Downloads gaan dan vaak sneller bij mij, denk dat hij dan via een minder drukke server gaat downloaden Krijg hem zelf via Dixons.Hoop dat ze games via gewone en niet pakket post versturen want anders kan ik vanavond ook niet gamen
Het downloaden ging snel, van de week al gepreload. Het is het ingame installeren van de game dat zooo langzaam gaat. PSN is op het moment gewoon goed niks aan het handje.