Leuk inderdaad!
Ondanks dat het niet de Ajax filosofie is om spelers te kopen zijn er zeker achterin toch wel aankopen nodig om de boel op zijn plek te houden.
Meeste aankopen die hierin staan zijn waarschijnlijk een utopie maar laat me even dromen.
Aanval:
Allemaal jonge gasten die nog zeker gaan doorgroeien en best een prima seizoen achter de rug hebben.
+1 voor Kishna
+1 voor El Ghazi
+2 voor Milik
Middenveld:
Klaassen hier uiteraard de stabiele factor en Bazoer die het momenteel zeer goed doet! Zou ik graag volgend seizoen daar weer samen zien. Klaassen wel in aanvallende rol aangezien Nigel wordt gehaald voor de '6' positie.
+3 Klaassen
+2 Bazoer
-/+ De Jong
Verdediging:
Hier vooral de meeste wijzigingen. Boilesen ben ik spuug en spuug zat en ik vind Viergever beter in het centrum dan op de flank dus zou heeeel graag zien dat Maxwell terug gehaald wordt, kunnen ze bij PSG ook lekker Digne laten doorstromen ofzo.
Veltman pakt het na zijn blessure weer goed op maar wil graag een breker, iemand met body naast hem zien, en aangezien Mexes al wat ouder wordt en Milan (hopelijk) weer eens gaat investeren is hij daar overbodig, maar wij hebben zo iemand zeker nodig! Van Rhijn functioneert nu prima en oogt stabieler (zeker verdedigend) dan vorig jaar.
-/+ Maxwell
+1 Veltman
-/+ Mexes
+1 Van Rhijn
Keepert:
Cillessen! Keept erg sterk imo dit seizoen.
+2 Cillessen
Boilesen -6 ofzo en mensen als Viergever, Sinkgraven (onnodige aankoop) en Serero ongewijzigd op de bank!
Klik om te vergroten...