ik snap hotwire niet helemaal, als cops moet je ook auto's stelen?? Of is dat de auto uit handen van de boeven houden?
Moet wel eventjes door de eerste paar uurtjes voor normale wapens hoor. Die carbine's hebben niet de range die ik chill vind. 1250 kills voor die license vind ik overdreven veel.
Ik heb gisteren meteen de K10, M416 en M16A3 gekocht. Als het goed is heb je ook veteran battlepacks gekregen en daar zit een 200% opbjective boost in. Gebruik die en speel Hotwire en je haalt makkelijk 18-20k $/xp per potje Wel lelijk dat de dubbel xp ook in de scoreboards mee telt, dat mogen ze wel aanpassen
Hotwire is gewoon conquest met bewegende objectives. Het is niet zozeer politie vs boefjes. Maar gewoon team tegen team. Zal je zo even toevoegen. Mijn GT is Beltoon, als iemand zin heeft om te knallen moet je me maar toevoegen. Je kan altijd kant wisselen in het spel zelf. Ja dat is wel slordig. Soms zie je mensen met absurd hoge scores... Moet zelf ook die bonussen gaan gebruiken. Ik vergeet dat altijd.
Onder Team Setup. Maar kan niet altijd als teams vol zitten kan het niet of als het ongelijke aantallen zijn.
Dit Had bij de laatste clip nog wel een extra kill kunnen maken. Volgens mij waren er 5/6 mensen die dat punt verdedigde dus het ging nog wel aardig Ik las overigens ook dat als je als agent iemand arresteert met je knuppeltje, dat je er dan achter kan komen waar zijn teamleden zijn door hem te verhoren. Is dit voor single player of ook voor multiplayer? bij mijn video hoor je na 16 seconden wel: "where are your buddies(?)) Dat zou nog wel vet zijn.
Op de PS4 kan je nadat je iemand teaser met vierkantje verhoren en dan zie je andere enemies op te map tevoorschijn komen.
Dat is wel vet! Al was het bij deze niet echt een optie want hij lag midden in het level. Ga ik de volgende keer ook even proberen. Wat is trouwens vierkantje op de PS? Ik dacht dat dit de officiële benaming was:
Ik. Het lukte niet om te wennen aan de Xbox One versie. Geen idee of het aan de controller lag of aan iets anders maar de PS4 versie vind ik lekkerder spelen.
Kun je ook eerder spelen nog voordat je download klaar is? En zo ja vanaf welk moment is dat ongeveer mogelijk? Zit nu pas op 13%... Inmiddels de prologue uitgespeeld en zit nu op 20%, moet je nu wachten totdat hij op 100% zit. Of kun je al eerder aan de gang.
Nee die komt pas op het einde van de game. Nu als je bijvoorbeeld een 200% objective boost aan het hebt staan krijg je voor een flag capture 750 punten ipv 250. En die gaan gelijk naar je score dus toe. Dus scoreboard is messed up qua score.