Kijk, dit soort denken weerhoud publishers om games met release niet lager te prijzen; mensen denken dan meteen dat het minder is.
Ja, eh... ik ken die wereld of het moet overstock zijn. Dan koop ik het wel, behalve als het een slechte batch is natuurlijk.
Als dit nou met meerdere games kan gebeuren in de toekomst....niiiiiiice! http://gamingbolt.com/rides-xbox-on...r-evolving-code-libraries#qwe3AQOOGwIkbc7G.99
Oops verkeerde topic! Haha sorry Ik edit hem wel ff... -------------------------------------- Ik vind een Xbox One controller een stuk chiller dan de PS4....dat is ook de reden waarom ik een Xbox One heb
Sony komt met God of War 3 voor de Ps4 maar alle voorgaande delen zitten er niet bij.... tsjonge jonge jonge kan Sony niet een voorbeeld nemen aan de MCC?
Tja die zullen er ook gewoon nooit komen, ik heb liever dat ze de tijd hadden besteed aan een nieuwe God of War.. Deel 3 van God of War laat ik gewoon liggen, ben nu wel een klein beetje klaar met de remasters, en al die andere meuk. Die gasten hebben totaal geen inspiratie meer. Ohja PS4 controller is beter. Edit: Niet alleen de thread hier is redelijk dood.
Die was net wat té makkelijk maar offline was de MCC prima te spelen . Maar ik had toch op wat meer content gehoopt dat alleen maar GoW3. Uncharted Collectie klinkt niet meer als logisch lijkt mij...