1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Als ik mijn team voor deze onzin had verkocht had ik nu toty messi en nif ronaldo kunnen hebben.. Teamwaarde van 20+ naar 12 mln nu haha

    En dan zal je zien, als je nu verkoopt, dan zakt het niet meer verder...
     
    Pride vindt dit leuk.
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik weet het. Maar het verneukt FUT 15. Wat moet ik nou nog doen? Kan vrij weinig. Legends zakken veel minder als Messi en Lahm en dat zijn mijn duurste spelers. Ik kan mijn team niet wijzigen hierdoor. Ik wil http://www.futhead.com/15/squads/27515981/ maken. En dat kon ook gewoon. Maar nu niet meer :mad:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had nog zo'n 100.000 op m'n account staan en vertoon momenteel extreem studie-ontwijkend gedrag, dus ben maar wat pakjes gaan openen. Ik heb nog een team met Robben en Neymar etc, waarvoor ik packs zou kunnen kopen, maar dan moet ik ze eerst verkopen. En daarvoor moet ik m'n 360 aanzetten en daar heb ik geen zin in :+.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :lwn: :lwn:

    Je zou toch maar na weken 100.000 coins bij elkaar gespaard hebben en dan zulke packs krijgen :lol:
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb een hybrid gevonden met.Neymar Aguero Robben,is dat de beste aanval denken jullie?rest van het team weet ik niet meer,zag het op YouTube staan
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Pricebands is gewoon een vieze manier van EA om ervoor te zorgen dat het aantal coins in omloop zwaar terugloopt.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    En EA kan nu lekker gaan cashen op fifa points....
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo zie ik het graag 1ste pot met nieuwe team 7_1gewonnen
    Neuer
    Pisczek Boateng up Ramos Alba
    Schweini Modric
    Sif Benzema
    Robben Suarez Neymar up
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha deze wispelturigheid van jou.. Elke dag een nieuw team, als je niet zo had getwijfeld was al die EA tax goed voor messi, mocht je nog op zoek zijn naar de beste aanval
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ben lekker bezig de laatste tijd,maar dit team probeer ik te houdenO-)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik geef je een dag.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die een leuk team met Messi weet? Budget 1 mln ongeveer samen met messi.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Of IF Busquets - IF Carvajal - Ramos - Casillas / Buffon i.p.v. Bundesliga.
     
    mutantemile en Robinxb360 vinden dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het lijkt me leuk om eens te zien hoe jullie denken over jullie favoriete clubs in FUT 16! Dit kan je allemaal doen op FutWiz.com onder Squads > Custom Builder. Daar kan je je team samenstellen en ratings veranderen. Oftewel, hier: http://www.futwiz.com/en/custom-builder. Super tof!

    Ik ben natuurlijk fan van PSV, dus hierbij mijn team:

    [​IMG]

    Depay en Wijnaldum weg. Guardado en Willems die hopelijk blijven. Daarnaast zie ik Gudelj nog wel komen. Ik heb geprobeerd de ratings nog objectief te houden:

    Zoet -2
    Narsingh en Maher +/- 0
    Willems +2
    Isimat +2
    Bruma +2
    Arias +2
    Gudelj +3
    Guardado +2
    De Jong +2

    Overigens verwacht ik dat Depay en Gini ook wel een mooie upgrade zullen krijgen als ze een transfer naar de Premier League maken.

    Ik ben benieuwd naar jullie teams / verwachtingen. ;)
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  14. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Idd leuk om te zien Siemen! Hieronder mijn verwachting voor Chelsea in 2015-2016

    [​IMG]

    Ondanks een erg sterk jaar in de competitie verwacht ik toch wel een paar drastische veranderingen, want Mourinho kennende is de CL áltijd prioriteit #1 en vorig jaar was het niet veel soeps en dit jaar was het echt héél dramatisch.

    Ten eerste denk/hoop ik dat Mourinho zijn begeerde 4231(2) even los gaat laten om met een wat meer aanvallende formatie te experimenteren.

    Over de verdediging:

    Zouma gaat sowieso in de Basis komen, gozer barst van het talent en was op de wedstrijden die hij speelde op geen foutje het betrappen. Cahill was minder dit jaar en Terry wordt jammer genoeg toch echt een jaartje te oud. Echter heeft Zouma wel een leider nodig naast zich dus verwacht ik dat er dan een ervaren topper rond de 27-30 jaar word aangetrokken. Hopelijk zal dat Godín zijn, beste CB ter wereld en lijkt me niet onmogelijk om los te weken bij Atletico. Ivanovic en Azpilicueta hebben beide een heel sterk seizoen achter de rug en mogen natuurlijk blijven staan.

    Over het middenveld:

    Pogba erbij op het middenveld zou heerlijk zijn, duur maar o zo goed en nog erg jong. Met deze 3 zul je echt het perfect middenveld hebben en bij de verkoop van een paar spelers zal dit ook geen probleem worden ivm de financial fairplay. Matic en Fabregas hebben beide een Fenomenaal seizoen achter de rug en blijven lekker staan.

    Aanval:

    Een aanvallendere rol voor de wingers aka minder mee verdedigen. Hazard en Costa blijven staan en op rechts twijfel ik tussen Cuadrado of Willian maar ik kies ervoor om eerst Cuadrado een eerlijke kans te geven, en anders heb je de Multifunctionele Willian nog achter de hand die zowel op links/rechts en op #10 uit de voeten kan.

    Oja de Ratings

    Courtois +1
    Azpilicueta +2
    Godin +2
    Zouma +3
    Ivanovic +2
    Fabregas en Matic +2
    Pogba +2
    Hazard +/- 0
    Costa +2
    Cuadrado +/- 0

    Op het oog lijkt het of bijna iedereen ge-upgrade is maar de spelers die een downgrade zouden krijgen worden verkocht/wissel.

    Met deze opstelling zouden we dan eindelijk weer een gooi kunnen doen naar de Cup met grote oren, want hoewel dit in 2012 was gelukt met een veel zwakkere opstelling en de geniale tactiek van Di Matteo gaat dat echt niet nog een keer lukken met het huidige team.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2015
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pogba in de Premier League zou echt prachtig zijn. Hij zou ook mooi passen in het blauw van Chelsea als Fransman, beter dan bij United etc. Dat middenveld zou dan wel respectloos worden, @Niema94. :+
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    @Siemenn

    Hahaha klopt.
    Al vind ik Pogba verkopen gewoon dom van SAF/United en als ie dan naar Chelsea gaat is dat eerder een soort van wraak, al snap ik natuurlijk wel wat je bedoelt ;)

    En over Fabregas geef ik je volkomen gelijk in:oops:
    Maar wat een pareltje is dat gebleken zeg, wist dat hij erg goed was maar wauw, wat hij dit seizoen laat zien slaat echt alles.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2015
    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    [​IMG]

    Leuk inderdaad!

    Ondanks dat het niet de Ajax filosofie is om spelers te kopen zijn er zeker achterin toch wel aankopen nodig om de boel op zijn plek te houden.
    Meeste aankopen die hierin staan zijn waarschijnlijk een utopie maar laat me even dromen.:+

    Aanval:
    Allemaal jonge gasten die nog zeker gaan doorgroeien en best een prima seizoen achter de rug hebben.
    +1 voor Kishna
    +1 voor El Ghazi
    +2 voor Milik

    Middenveld:
    Klaassen hier uiteraard de stabiele factor en Bazoer die het momenteel zeer goed doet! Zou ik graag volgend seizoen daar weer samen zien. Klaassen wel in aanvallende rol aangezien Nigel wordt gehaald voor de '6' positie.

    +3 Klaassen
    +2 Bazoer
    -/+ De Jong

    Verdediging:
    Hier vooral de meeste wijzigingen. Boilesen ben ik spuug en spuug zat en ik vind Viergever beter in het centrum dan op de flank dus zou heeeel graag zien dat Maxwell terug gehaald wordt, kunnen ze bij PSG ook lekker Digne laten doorstromen ofzo.:+
    Veltman pakt het na zijn blessure weer goed op maar wil graag een breker, iemand met body naast hem zien, en aangezien Mexes al wat ouder wordt en Milan (hopelijk) weer eens gaat investeren is hij daar overbodig, maar wij hebben zo iemand zeker nodig! Van Rhijn functioneert nu prima en oogt stabieler (zeker verdedigend) dan vorig jaar.

    -/+ Maxwell
    +1 Veltman
    -/+ Mexes
    +1 Van Rhijn

    Keepert:
    Cillessen! Keept erg sterk imo dit seizoen.

    +2 Cillessen

    Boilesen -6 ofzo en mensen als Viergever, Sinkgraven (onnodige aankoop) en Serero ongewijzigd op de bank!
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het lijkt me een mooi team, maar ik betwijfel of:
    1) Nigel de Jong nu al terug wilt, die kan nog makkelijk mee op hoger niveau.
    2) Maxwell komt, aangezien die zojuist zijn contract heeft verlengd.
    3 ) Mexes zal willen komen, aangezien hij geen band / feeling heeft met de Eredivisie. Dan is de terugstap wel erg groot qua niveau en salaris.
    4) Klaassen 80 wordt, dat is redelijk hoog IMO. Ik zie hem een 78'je worden. Zelfde geldt voor Cillessen: 81 is erg hoog voor de Eredivisie. Het zal wel 79 worden.

    Ik hoop voor je dat Marc o'Netto ook inziet dat er geïnvesteerd moet worden in ervaring. Daar ben ik het wel mee eens, dat is echt een vereiste voor volgend seizoen bij Ajax. Dit jaar is het véél te jong en onervaren.
     
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals in eerste alinea, transfers zijn waarschijnlijk een utopie, maar een mens mag dromen. :+
    Cillessen is daarnaast keeper van het Nederlands elftal en houdt Ajax met enige regelmaat op de been, als hij dan geen upgrade krijgt, tja dat is dan weer typisch EA.
    Klaassen is inderdaad misschien een beetje teveel van het goede, maar hij is wel degene die het middenveld van Ajax vormt geeft en zeer belangrijk is voor dit elftal. Misschien is 79 gepaster.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toch al mijn spelers kunnen verkopen op Bale na. Heb nu dit gemaakt:

    http://www.futhead.com/15/squads/27515981/

    Heb nu nog de normale 86 rated boateng. Maar de MOTM versie komt zodra ik Bale heb verkocht. Maar naar 2 dagen relisten is hij nog altijd niet weg helaas. Boost +10 kaartje + 99 contracten + 99 fitness en een chemestry style erop maar helaas.
     
    mutantemile vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina