Vond Birdman niet bijzonder. Imitation Game ook niet. Goed acteerwerk van Cumberdude ja, maar that's all. Tom Cruise? Rennen? Check. Motor? Check.
Nou, Seventh Son is ook gelekt. PG 13, dus sterkte voor degene die een poging gaan wagen... waaronder ik.
En nu zit er Koreaanse ondertiteling bij mijn download. Beeld is wel aardig, maar die ondertiteling hardcoded is zo kut. Gelukkig plakt de Nederlandse er mooi bij, dus die Koreaanse vergeet je wel, net als de film wanneer je hem uitgekeken hebt.
Vind het wel weer zo'n film voor jou. Ik lees je review morgenochtend wel wanneer je die midden in de nacht hebt gepost.
Verder gegaan met mijn Oscar rondje en vandaag Boyhood gezien. Heel erg leuk concept, maar qua film, ja, niet echt weggeblazen. Ik begrijp goed dat deze niet de grote oscarwinaar is. Super om een keer zoiets te zien, maar daar houdt het ook wel mee op. 7/10
Seventh Son - 5/10. Voor een keertje leuk, maar voor de rest zowel in het genre, als bepaalde concepten van het verhaal, al veel te vaak gezien. @Reckuuza : Skip hem dus maar!
Wat is dat Divergent en Insurgent nou weer dan? Ik zag dat er ook alweer een derde deel komt en daar weer een part 1 van en part 2. maw...let's milk this cow! Beter dan Hunger Games of meh?
Duidelijke taal! Hellz yeah! Vond eigenlijk ook alleen de eerste Hunger Games wel nice, maar deel 2 al zwaar minder.
Tja, kan dat soort simpele films niet zien. Zoetsappig, enorm slecht qua acteer werk, pacing van actie (sowieso hele film beetje random met kinder pistooltjes op elkaar schieten wat enorm fake eruit ziet), camerawerk, suspense, qua alles eigenlijk. Misschien dat ik persoonlijk meer kijk op andere vlakken naar een film, waardoor dit soort prut gewoon huilen is. Miles Teller was wel geinig.
Laat maar dan, kijk hem dan wel thuis. Was in de plaats daarvan maar naar Focus geweest, die was wel echt tof - Tapatalk.