Ja een PS4 of Gamecube als controller gebruiken gaat wat lastig, ligt zo groot in je handen Maar dit topic blijft dus eigenlijk altijd gaan over het verschil in resolutie van beide consoles, en de exclusives waar iedereen zijn eigen mening over heeft. Denk dat ik hem maar van mn volglijst gooi dan..
Dat zijn ook de enige verschillen, waar had dit topic anders over moeten gaan xD Blijft een mening deze hele discussie.
Snap dat eeuwige geklaag om die remasters niet. Blijkbaar is er een markt voor. Simpel. Geen interesse in? Koop je het toch lekker niet? Ook grappig dat velen erover klagen....totdat het een game is die ze zelf graag als remaster zouden willen hebben. En er zitten ook altijd andere teams op dus het vervolg is niet in gevaar. Win/win situatie toch? GoW3 al gespeeld op de PS3 en ben zowieso wel klaar met de serie dus sla ik gewoon over. Persoonlijk zou ik nog graag een remaster collectie zien van de Uncharted games en Mass Effect.
Ik ga er vanuit dat je mij bedoelde, maar ook al is het vaak een ander team, kun je beter je tijd, geld en energie besteden in een nieuwe fris avontuur. Het loopt nu eigenlijk wel een beetje uit de hand, nu weer een God of War, wat is de volgende? Uncharted hoeft echt niet van mij ook al was het een favo serie op de vorige gen.. dat is gewoon klaar. Waarschijnlijk worden er op de E3 nog een hele zooitje aangekondigd. Stukje van Game Informer Our Take Another remaster doesn't inspire confidence in this generation of games. Sony and Microsoft need to move on and start developing new experiences. We're into year two of the hardware cycle at this point, and this feels like we're being held back.
Jaaaa...maar dat kan ook expres zijn he? Rod Ferguson zei dat The Marcus Fenix Collection niet in de maak was. Hij zegt hier niets over een Gears of War Collection. Zo kunnen ze het straks gewoon brengen, haha. Heel eerlijk gezegd hoeft het allemaal niet perse voor mij, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg als het wel komt. 50/50 i guess.
Nee hoor, gewoon het geklaag in het algemeen. En dat laatste; daar zijn ze ook echt wel mee bezig...maar dat heeft tijd nodig. Denk dat we deze E3 wel eens wat leuke verassingen kunnen krijgen.
Wat werd er gezegd over remasters? Oh jullie willen nog meer? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1015732 Batmayne AA en AC remaster.
Het hoeft voor mij ook allemaal niet en ik maakte me eerst nogal druk om. Niet meer, want kijk naar de non remasters die eraan komen en veelbelovend zijn. Oplossing: De remasters negeren. Ik ben er zelf ook schuldig aan, want ik haal Dark Souls 2 straks en Borderlands Collection straks ook. Een goede vriend van mij overdrijft het dan wel echt weer vind ik, hij noemt de X1/PS4 remaster consoles en wil helemaal voor PC/Shield gaan, staart zich echt blind op Nvidia Shield, maar goed.....als we een lijstje zouden maken van non-remasters en remasters, dan zijn er ECHT veel meer non-remasters. Zolang deze remasters nieuwe projecten niet echt in de weg staan....pfff...care.