Geen idee.
Ik zat online te spelen en werd automatisch uitgelogt, toen ik weer wou inloggen kreeg ik te zien dat het wachtwoord dat ik gebruikte verkeerd was. Sony gecontacteerd, maar we zijn er niet uitgekomen omdat ik mijn PSN met een oude email had geregistreerd die ik niet meer gebruikte. Uiteindelijk maar besloten om een nieuwe account aan te maken. En nu verander ik mijn wachtwoord om de maand (met behulp van de 1password app). Heb nu een hele lange wachtwoord met allemaal vreemde tekens, dus moet niet snel te hacken zijn.
En die platinums waren allemaal easy platinums. Daarnaast was ik met AC Unity en Far Cry 4 al over de helft.
Maar ik heb in een maand tijd de platinum van: Dust, The Order 1886, AC Unity, Far Cry 4, BF4 en Grim Fandengo gehaald.
BF4 vond ik eigenlijk het makkelijkst (terwijl ik niet eens supergoed ben met shooters). Die heb ik in 2 dagen gehaald. Op 2 maart had ik voor BF4 maar 4 trophies (allemaal gehaald in eind 2014). Platinum heb ik gehaald op 4 maart.
Die DLC trophies moet ik nog doen. Maar daar neem ik mijn tijd voor.
Ben nu bezig met de platinum van GTA V. De SP trophies zien er best easy uit. Maar ik zie dat er ook nog een online trophy is waarbij je level 100 moet halen.
Heb nog nooit GTA V online gespeeld. Iemand enig idee hoe lang dat gaat duren ? Ik haat trophies waarbij je online een bepaalde rank of level moet bereiken.
Klik om te vergroten...