Ik kan niet zaterdag 18 april, loop dan 100km in Limburg dus de 19e wordt hem ook niet voor mij. Verder valt we voor mij meestal wel iets te regelen. 3 heats 70km/u is prima. Eten is afhankelijk van tijdstip + datum.
En zoals ik eerder zei, let wel op met de drukte tegen die tijd. Als we straks weer samen met 12 jarige meisjes de baan op gaan verandert het gras in de slowlane.
Ik kijk het effe aan. Voor mij vanuit het zeeuwse en niet-karter (wel gezelligheid en eten na afloop) is eea ook afhankelijk van het weer.
Ik hoorde Divimus over weer een keer karten, aangezien ik het de vorige keer erg leuk vond vraag ik bij deze of ik eventueel misschien mee kan?
Guys.... Wie willen er allemaal mee gaan met karten? Dan kan ik gaan kijken voor datum en kan ik gaan reserveren.
De stembus is open: Er mag beslist worden op welke zondag in mei er wordt gereden! Laat door middel van reactie weten dat je mee wil gaan. NOTE: Stemmen tellen alleen mee voor degene die zich ingeschreven hebben en meegaan!
3 mei heb ik in m'n agenda staan dat ik m'n kamerplanten water moet geven... Maar ik denk dat ik als ik het handig inplan dat ik dat wel kan combineren met karten.