1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo. Nieuwe From Software game is weer reden om eventjes een kijkje te nemen op het forum natuurlijk. :)

    Net even contact gehad met de GM, die verwacht dat hij overigens vandaag al uit zou kunnen komen. Het is namelijk zo dat de PS4 + Bloodborne combo wel verkocht mag worden vandaag, maar de normale game niet. Dus daar zijn ze achteraan aan 't gaan nu. Laten we 't hopen, ben vandaag vrij namelijk. :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou ideaal zijn, ik heb nog een 15,- bon van GM

    laat even weten als je wat hoort, dan ga ik in de pauze even bij ze langs
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mallakai vindt dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb ontzettend weinig gezien of gelezen van deze game. Nog nooit eerder een Souls game gespeeld. Maar deze ga ik per direct aanschaffen. Heb er zin in!
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook alleen maar de aankondigingstrailer gezien. Daarna niks meer gelezen, gekeken of iets dergelijks. Toen ik wist dat ie er aan kwam, wist ik toch wel dat ik 'm wilde hebben. ^^ En nu verrast hij mij hopelijk een stuk meer, omdat ik nog nauwelijks iets gezien heb.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die reviewer is wel een echte Souls fan (net als ik) dus voor de mensen die Dark Souls niet konden waarderen zou ik niet te zwaar aan zijn mening tillen.

    Maar als fan is het heerlijk om te lezen dat Bloodborne misschien wel net zoveel indruk maakt als Dark Souls

    meer praise dan dat kan eigenlijk niet, is precies wat de fans willen horen
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik weet nu al als noob zijnde in de souls game dat ik me ga ergeren aan het doodgaan (ik weet dat het erbij hoort) :+ als ik dat overleef, dan overleef ik alles :)
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Fuck mijn reactie van gisteren...

    Heb hem net ge-preorderd via PSN.

    Laat de asswhooping maar beginnen 8)

    Hoop dat ik genoeg geduld heb om Bloodborne te waarderen voor wat het is.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk niet. Telkens als je doodgaat, vind je het waarschijnlijk ook terecht of ben je van mening dat het aan jezelf lag. De game heeft iets magisch over zich heen dat dood gaan gewoon niet frustrerend is. En ik ben niet de rust zelve met games, dus wat dat betreft kan het daar niet aan liggen. :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey Vicill weer op het forum.

    Had vroeger altijd veel aan je tips bij dark souls, toen ik er nog niks van bakte:+
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha yo yo ^^
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    @BigKabuto: Dat het spel ook weer (veel) lastiger zou worden is gewoon hype. Een moeilijk spel is tegenwoordig weer (iets meer) in, maar een *te* moeilijk spel verkoopt alleen bij de hardcore crowd. Fromsoft moet ook centjes verdienen. Ik verwacht gewoon een lastige "Souls" game als in: je krijgt de overwinning niet op een presenteerblad aangeboden. Verder goed te doen wanneer je goed oplet en geduldig bent.

    M.b.t. laadtijden en framerate: ik hoop (bid) dat dit enigszins gefixt wordt in een patch. Vindt het wel opvallend dat dit weer noodzakelijk is, maar cheers for them als het lukt. Verder maakt de game veel van zijn beloftes waar, althans dat suggereren de reviews! Mooie cijfers! :D
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    That's the spirit! Je gaat ongetwijfeld weleens frustratie voelen, maar het gevoel van trots wanneer je een Souls game eindelijk uitspeelt is tegelijkertijd ook veel groter. Beste om niet teveel mee te krijgen en gewoon "blind" in deze game te stappen, net zoals wij jaren geleden bij de eerste Demon's Souls hebben gedaan. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    http://www.justpushstart.com/2015/03/bloodborne-long-load-times-will-be-addressed-in-the-next-patch/
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Klinkt goed, maar wanneer je goed leest staat er alleen: we onderzoeken de mogelijkheden. In de titel van het artikel wordt daarentegen gesuggereerd dat dit al appeltje eitje is. Even afwachten dus.

    "The development team is currently exploring another patch for Bloodborne, seeking ways to improve load time duration, in addition to other performance optimizations and miscellaneous bug fixes."
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Top, heb er zin in. Heb er bewust voor gekozen om zo weinig mogelijk mee te krijgen van deze game om er 'blind' in te stappen. Dood gaan maakt me niet uit! Doorgaan tot het ein-de-lijk lukt en de voldoening erg groot is!

    Bloodborne spelers unite, voeg je PSN ID toe aan onderstaande quote mocht je co-op willen spelen met je mede XBW-ers of (ik weet niet of dat er in zit) leaderboards vergelijken!
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Mm deed moeilijk net zonder moeite bij de bart smit gekocht!
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb je een foto van de bon + game?

    Co-oplijst (Al ga ik 'm wel eerst solo spelen :+)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Lol geloof je me niet?


    wat maakt de game trouwens zo moeilijk? is het de vijanden? of zijn er moeilijke puzzles in de game?

    http://i62.tinypic.com/ei9n60.jpg
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar kom je snel genoeg achter :+
     

Deel Deze Pagina