Hybje kreeg een like voor 1:48. Kan me eigenlijk weinig herinneren van de vorige, maar dit ziet er wel vermakelijk uit.
Hoef je ook niet te weten joh. Alleen een Kremlin dat met de kutste CGI ooit werd opgepblazen, en Cruise standaard rennend natuurlijk, dit keer achter een zandstorm ergens in Dubai. Deel 2 moet je checken jonge. TOM MOTHERFUCKING CRUISE IN Z'N HOOGTIJDJAREN MET Z'N ZIEKE SLICKE LANGE ZWARTE KAPSEL, JUMPEND ZONDER ROPES ALLES VAN DE ENE CLIFF NAAR DE ANDERE CLIFF OP 1000000METER HOOGTE, KNALT IEDEREEN NEER OP Z'N KAPOTZIEKE MOTOR VROEM VROOEEEM REEEETETKKEEKEKTKEKTET EN DAN DIE ZIEKE ENDFIGHT WAARIN CRUISE MET ZIJN MOTOR TEGEN DE MOTOR VAN DE BADGUY KNALT EN DAN IS T POEEEEFFBOOOOMMKNAAALBOEMBOEMBOEMBOEM KNOKKEN KNOKKEN ZIEKE SCENES VAN GOLVEN ERTUSSENDOOR AT THE BEACH EN DAN KNALT HIJ MET ZN VOET DIE GUN OMHOOG EN SCHIET DE BADGUY KAPOT EN DAN DIE EEEEPIC SCENE MET HANS ZIMMER INJECTION MUZIEK ERONDER BESTE MISSION IMPOSSIBLE FILM OOIT. Bovenstaand verhaal spoilt dus heel Mission Impossible 2.
Last of Us met baard Arnie. Not bad. En: Idris Elba is in early talks to play the villain in “Star Trek 3,” sources tell Variety.
Gister Stretch gekeken. Een van de leukere films die ik heb gekeken de laatste tijd. De actie heeft wel iets weg van de film Cranck, met een heel klein beetje romcom erin. Zeker het kijken waard als je opzoek bent naar een leuke actie/comedy film!
Iemand Kingsman: The Secret Service gezien? Op IMDB scoort hij ook wel netjes. Ik ga hem dit weekend maar eens in de bios kijken
Ik o.a. Absolute aanrader. Grappig, half dramatisch soms, actierijk, goed acteerwerk en belangrijker, slissende Samuel L. Jackson. Top vermaak gewoon, was mijn geld meer dan waard, komt er zeker op BR. Je moet wel weten dat ik zelden meer een BR film koop. Interstellar, deze en The Imitation game zijn de verrassende films die voor mij het aanschaffen zeker waard zijn.
Voor wie net zoals ik een hele ochtend in bed wil kijken naar behind te scenes van Interstellar https://www.youtube.com/channel/UCUe5Z4ou43njPsD6GV4E-SA/videos