1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik help het je hopen ;) Zie je het al voor je, je koopt je droomspeler. Hij valt tegen en vervolgens merk je dat EA de pricebands 'ff' met een paar ton naar beneden heeft bijgesteld. Vervolgens heb je 2 ton + 5 % vd verkoopwaarde als verlies. Dat doet pijn hoor, kan je weer opnieuw beginnen met wedstrijden spelen want van het handelen moet je het niet hebben door die pricebands.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Alles gedaan Robin, verkoopt niet naar 2 dagen volop relisten en maandag avond volle avond relisten. Bale, 99 contracten, 99 Fitness, +10 op alle stats en uiteraard laagste wat hij waart is erop zetten. Bale verkoopt gewoon weg helemaal niet helaas. Hierdoor kan ik MOTM Boateng niet halen.

    En inderdaad zoals Jwoeloe zegt, zeker dat pricecaps in Fifa 16 zitten. Wachten tot TOTS ga ik ook niet doen dat duurt volgensmij nog wel even.

    Straks zal alles vanaf het begin vast staan. Word er niks aangepast. En nu gaat alles naar beneden maar de spelers die je wilt kopen ook.
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ook hunter chem style erop?
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Japjap. Verkoopt niet haha. Geen idee waarom toen hij voor de price cap voor 800/900K erop stond ging hij binnen 2 seconden weg als ik hem voor 700K buy out erop zetten.
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Wat een k.t game zeg ben nu dus al 3 dagen aan wachten tot ik me team kan maken

    Maaaaaar me TOTY Robben IF Ribéry en IF Gotze verkopen nie :mad::mad: wat een schijt game is het nu :mad::mad:
     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat irritant zeg, op ps4 valt het mij wel mee eerlijk gezegd met deze manier.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Probleem is ook alle Bale's die erop staan staan voor 600K, 601K buy out. Dus het is geluk hebben dat ze de joue pakken. Gelukkig verkocht ik Messi, Suarez, Aguero, Neymar en Neuer wel snel dus heb mijn nieuwe team al gemaakt. Alleen i.p.v UP Boateng wil ik de MOTM. Daarvoor moet bale verkocht worden.
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    sinds mensen doorhebben dat EA de prijzen aanpast wachten ze gewoon telken tot de price ranges weer verlaagd worden, kan het ze eerlijk gezegd ook niet kwalijk nemen. Ik denk dat de ranges vandaag of morgen aangepast worden dus misschien heb je dan meer geluk..
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Denk.zelf dat ze de prijzen in het weekend gaan verlagen want dan komen de 50en 100k packs
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo ze beginnen gul te worden bij Ea,vandaag 2gratis packs 1van 15k en 1van 25k.Als elke dag de waarde van de gratis packs omhoog gaat zullen we dan zondag free 100k pack krijgen?Mn beste was trouwens Lavezzi=(
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Had je de pack van gister wel geopend? Ik heb er maar 1 gehad.

    Bale eindelijk verkocht!!! MOTM Boateng here i come haha.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Jazeker want toen had je 35k pack,mooi dat je Bale verkocht hebt
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oh wazig haha, ik heb maar 1 pack gehad:p Kut EA :mad: haha
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik kreeg er ook 2 gisteren, wel 2 keer bagger trouwens :p
     
    Pride vindt dit leuk.
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Prijzen zijn weer aangepast trouwens,zit erover te denken om team te verkopen en van het weekdn terug te kopen maar ergens denk ik ook dat het niet veel zal uitmaken door die 5% tax
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pakje van vandaag:

    [​IMG]

    Fuck yeah, Distin en Ignashevich :lwn:
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Blij dat ik Bale gister toch verkocht heb lol. Gelijk met 100K gezakt. Helaas rest van mijn team ook maar goed, boateng die ik wil kopen ook weer naar beneden haha.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bestaat er een kans dat er ook legends komen op de ps?Ik speel eigenlijk alleen fifa dus zit er over te denken om 2de hands xboxje te kopen alleen vanwege de legends die zien er altijd prachtig uit,wat raden jullie me aan?is er verschil tussen de xboxxen?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee. Dat de legends alleen op de XBOX zitten komt doordat EA en Microsoft (XBOX) een samenwerkingscontract hebben. Ik zie het niet snel gebeuren dat ze ook een samenwerkingscontract aangaan met Sony.

    Bedoel je tussen de 360 en ONE? Ja, een mega verschil. Ik zou geen 360 meer kopen (als je er één wilt, ik heb er nog één voor je :+), want de next-gen is wel echt beter dan old-gen.

    De PlayStation inruilen voor een Xbox kan prima als je legends tof vindt. Ik ben wel niet zo bekend met de voor- en nadelen van de consoles.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Pff iemand hier die net toen dit alles begon zijn team heeft verkocht en heeft gewacht? Dan kun je nu echt veel halen. Als je toen 10mil had en alles hebt verkocht, of je doet het nu zou je misschien 5 mil hebben haha. Aangezien alle prijzen blijven zakken en je hebt nu 10mil in de bank kun je veel halen.
     

Deel Deze Pagina