Aaaah de mooie lighting effecten? Ja dat begrijp ik dan ook niet. Zou toch echt moeten kunnen nu lijkt me.
heb nu toch wel weer zin om de game nogmaals door te spelen. Ook benieuwd naar de nieuwe enemy placement en de DLC. Achievements zijn ook bekend, deze zijn helaas hetzelfde als op de X360. Had gehoopt op DLC achievements. Ik heb iig een nieuwe Xbox Background op het oog
Voor een remaster ziet het er puik uit. Scherp, mooie textures en soepeltjes. Zelf nooit aan deel 2 toegekomen, maar fuck zeg, ik heb nog genoeg games op mijn X1 staan om uit te spelen en daarnaast iets langer dan een maandje later is het Witcher 3 time. Ik weet het nog niet.
Ja maar ik twijfel heel erg man. Juist omdat ik dan niks anders meer speel. Zo ging dat met Dark Souls I ook. Terwijl ik juist een Dragon Age wil finishen voordat Witcher 3 uit is en nog een paar andere games. Ik ga kijken of het me lukt, gewoon sterk zijn en Dark Souls II gewoon laten wachten. Bloodborne komt vanzelf. Zodra ik de PS4 haal, en zoals ik dat nu zie is dat begin รก medio 2016, komt Bloodborne er gelijk bij.
Voor de mensen die de DLC hebben gespeeld... Is het de moeite waard de game opnieuw te kopen voor de PS4 als je de dlc niet gespeeld hebt? En hoelang is de dlc ongeveer?
ook erg benieuwd naar. Ik ga de game sowieso opnieuw kopen op de X1. Heb de DLC ook niet gespeeld op de 360, maar als ik de reviews mag geloven is het de moeite zeker waard
DLC is een stuk beter dan de originele game zelf imo. Verlengd de speeltijd met een uur of 15 afhankelijk van hoe thorough je bent. Heb er zelf een uur of 25 over gedaan maar pluis dan ook alles uit en help en invade tussendoor ook.
Ik heb wel van een paar hardcore Souls fans gehoord dat er van alles mis is met de game. Las het net toevallig in de NeoGAF thread ook met een video erbij. Ik ga de video later wel even bekijken, maar ik denk dat het vooral minpunten voor de hardcore fans zijn en ik ben geen hardcore fan. Dit is de video trouwens
DS I en Demon's Souls poepen op het hoofd van DS II, maar het blijft een erg toffe game die zelf weer op vrijwel alle andere games poept.
dark souls 1 was inderdaad beter, maar het is inderdaad zoals killamonkey aangeeft. Dark Souls staat boven vele andere games. Dark Souls 1 en 2 zijn mijn meest gespeelde games op de x360 samen met GoW en rock band
Dark Souls gespeeld op PS3, maar nooit uitgespeeld omdat ik save-game kwijtraakte na HDD-crash. Wel opnieuw begonnen, maar goed, toen kwam next-gen... DS2 (PS4) wil ik wel halen, maar waarschijnlijk pas wanneer die rond de 20 euro is ofzo. Je hebt nu Bloodborne, Witcher 3 komt bijna uit, oudere AAA-games zoals Black Flag en Diabo 3 worden steeds goedkoper, etc etc.
Helaas geen locked 60fps op Xbox One, verre van zelfs. Keldert soms in naar 36fps. Maar ik heb de video gekeken en ondanks dat je het getal van 60 naar 50 en lager ziet gaan, lijkt het allemaal prima te doen te zijn. Ik ga hem echt nog wel halen, want ik heb de framerate in Blighttown in DS ook moeten slikken en dat ging wel. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1022179
Die '60 fps durability glitch' is nog steeds niet gefixed, dus je wapens verslijten nog steeds veel te snel. Erg lui en wel schandalig, die bug is al lang bekend en dat zit dan alsnog in de next-gen versie.