Ben nu bij Churc of the good chalice en dacht om even terug te gaan naar de andere bonfires. Toch wel het een en ander gemist 2 runes, charred armor gear (gaar) en 2 wapens waarvan een de ludwigs holy blade. Dat wapen is echt ziek Ook was ik terug gegaan naar de tweede boss area waar ik aangevallen werd door een hunter. Die was blijkbaar al aan het vechten met de npc hunter die je tegenkomt bij de sewers. Gruwelijk spel dit
Dood gaan betekent niet dat je de echoes kwijt bent als je geen zin hebt om terug naar de lamp te gaan, kan je ook gewoon ergens vanaf springen en daarna dat stuk weer overnieuw doen en die echoes weer ophalen als ik ergens goed in ben, is het wel farmen 1 keer heen gegaan. Ik werd gestunlocked na de transformatie en ging toen dood
Eerste baas bijna in 1x te pakken, fuuuuu Wat zijn de beste stats om te levelen? Er staat mij bij dat je in Dark souls bepaalde stats wel en juist helemaal niet moest doen.
Wat voor build wil je? Arcane raad ik sowieso af tenzij je het nu al makkelijker hebt en halverwege het spell met bepaalde magie wilt spelen. Bloodthinge is voor je wapen en ook niet echt nodig om te levellen. Daar zijn firearms gewoon niet voor bedoeld. Health en endurance mogen lekker hoog. Vooral endurance mag wel snel naar 20 samen met skill of strength (ik heb de cane en kies dus voor skill)
Omdat dat zoals @Davey666 al zegt voor jouw wapen is. Ik heb nog niks gehoord over een gun die je zo krachtig kan maken, dat punten erin stoppen ook maar handig is. Tuurlijk doen je wapens wat meer damage, maar guns zijn helemaal niet om damage mee te doen. Ik zou dat dus zeker geen prioriteit maken Edit: vanaf wanneer kan je iemand eigenlijk helpen? Zijn er nog mensen die dingen co-op willen doen? Ik heb na de eerste boss een enemy die ik maar niet neerkrijg in mijn eentje. Ik kan er ook niks over op het internet over vinden, maar is net een hunter zoals jijzelf bent. Anyway, als iemand mij daarmee zou willen helpen dan graag! Volgens mij moest je wel binnen 10 levels van elkaar zijn...
Ok eerste baas 2e keer ook niet dood, maar wel een 2e shortcut gevonden en dat voelt ook al top! Ik heb 2x madman's knowledge gevonden waar je insight mee kan krijgen. Moet ik die gewoon consumen? Wordt insight alleen gebruikt om anderen te summonen?
Hahaha wtf opeens had ik baas nummero 2 dood Ik was helemaal verbaasd joh. Lette niet op de levensbalk en dacht oh hij is er al sweeeet! gaat wel goed zo Ik moet mijzelf wat meer toekennen, want het gaat toch vrij goed merk ik. @Kevf of om 'rare items' te kunnen kopen later. Ik bewaar die mad man zooi gewoon nog je krijgt er nog meer als je bosses verslaat ook. Ik zou daar dus even mee wachten
Vanavond niet kunnen spelen, ben dus eigenlijk nog helemaal aan het begin. Morgen weer een poging ...
Holy shit, na twee en een halve avond mijn eerste baas gekilled en derde checkpoint gehaald . Maar wat een fucking rush toen ie het loodje legde. Wat is trouwens het verschil tussen strength en skill? Beide zorgen ervoor dat dezelfde skills omhoog gaan. Momenteel level ik vooral vitality, skill en strength, maar endurance moet ik nu ook wel gaan levellen, anders ga ik het daarmee lastig krijgen.
Skill is goed voor melee wapens met een hoge skill rating. En Strength voor wapens met een hoge Strength rating.